بُکاءالحسِیـن .
دوریاتقلبِمراسختبہدردآوردهاست التیامدلِبیچارهفقطپابوساست:)!❤️🩹 -بطلبآقاجان..
وقتیدارمازخوشبختیمیگم؛
منظورمامامرضاست..💛.
بیتوباشمع؛علیتابهسحرمیسوزد..
شمعمیمیردوبارِدگرمیسوزد؛
یکنفرمثلدرختانسپیدارِبلند
درخیالشهمهشببیندودرمیسوزد❤️🩹!!
#فاطمیه
اگه از گناهاتون خسته شدید؛
بدونید که خدا از بخشیدن
شما خسته نمیشه♥️🌿 !(:
_آیت الله مرتضی تهرانی
رنجورم و با تاب و توانی که ندارم
دلتنگ توام، ای تو همانی که ندارم🙂👩🏻🦯
#آسمونشبمن