بُکاءالحسِیـن .
منو به محرم رسوندی ازت ممنونم ؛ نه محرم، تموم سال برات گریونم...
من دوسِت دارم، ای همه دار و ندارم
ای، همه ی کَس و کارم، ای دل و دلبر و یارم ؛
حُسِیْن
بُکاءالحسِیـن .
﷽
↻آنچه امروز گذشت . .
لفندهرفیقبمونیقشنگتره!
وضـویـٰادِتوننَـرهـ ••
شَبِـتونمنـوَربهنـورخُـدا••¡ッ
اِلتمـٰاسدُعـٰا!••
یـٰاعَـلیمَـدد..••!ッ