eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
۱.چقد گرمه. 🤦🏻‍♀ ۲.نه ۳.نمیدونم😂mr. poyanfar احتمالا ۴.شوکا ۵.حق نواختی.... منم سر درد و دندون درد ۶.🤣 من²³خرداد دخترباباابراهیم²⁹خرداد هناس⁴دی ریحانه³⁰شهریور مهلا¹⁸مرداد ۷.غیر تو هیچ کسی نمیخوره به دردم...
۱.حاج محمود روز و ماه تولدش با من یکیه🥺حاج محمود کریمی و حاج علی پورکاوه رو میدونم ۲.🥲 ۳.نجات دهنده... ۴.ممنون از انرژی مثبتت🥺 ۵.سلام علیکم میگذره خوبین شما ۶.خطبه خواندم که ببینند دمی حیدر را ۷.بعضی اهنگاشو اره
۱.اره خداروشکر ۲.بعد اذان صب ۳.چشم حتما ۴.چی بگم🥲 ۵و۶.موافقم.
۱.از خجالت من دارم جات اب میشم ۲.اسماشونو میگم الان ۳.کار ما اسمش جانماز اب کشیدن نیس اسم کار ما حفظ حرمت ها و احترامه... خود حاجی راضیه بنظرتون اینجوری میگین؟ این فکرو خیالات هم جزو محالاته هم گناهه ۴.نه تو اخبار نبود...
بُکاءالحسِیـن .
۱.از خجالت من دارم جات اب میشم ۲.اسماشونو میگم الان ۳.کار ما اسمش جانماز اب کشیدن نیس اسم کار ما حفظ
گزینه دو؛ باب‌القبله نسیم‌حرم برمودا بدون‌تعارف فرمول‌یک رو در رو باحسین‌حرف‌بزن سرسفره‌خدا
ببخشید اینو نمیتونم بدم
نکته ی این تصویر چیه🥲
دو روزه مداحی گوش ندادم هندزفریمم نیس پویانفر خون ام🩸 افتاده🥺😂