بُکاءالحسِیـن .
۱.از خجالت من دارم جات اب میشم ۲.اسماشونو میگم الان ۳.کار ما اسمش جانماز اب کشیدن نیس اسم کار ما حفظ
گزینه دو؛
بابالقبله
نسیمحرم
برمودا
بدونتعارف
فرمولیک
رو در رو
باحسینحرفبزن
سرسفرهخدا
بُکاءالحسِیـن .
دو روزه مداحی گوش ندادم هندزفریمم نیس پویانفر خون ام🩸 افتاده🥺😂
🥺😁
مقدار استاندارد پویانفر خون:۲۲۰🥲😁