بُکاءالحسِیـن .
حالت بده ؟ درست ، حال ِ همهمون بده .. هركي يهجور بدبختي داره ، هركي يهجور غم و غصه داره .. نشستن
ببخشيد كه زياد حرف زدم ، خسته شدين ..
قصدم اين بود كه بدونيد خيلياتون كه حالتون بده ، من خوب درك ميكنم و هرچيزي كه توي اين چندسال فهميدم رو براتون بگم ، شايد حالتون بهترشه ..
موفقباشين همهتون ✨ .
برادر محمدحسین پویانفرشاه حجاز یابن الحسن.mp3
زمان:
حجم:
2.8M
شاھِ حجـاز ، یابنالحسـن
بَنـدهنواز ، یابنالحسـن
اِی چـارهساز یابنالحسـن ..
#صاحبنا 💙
وقتيكهمنخبـَرندارماَزفردايخودم ؛
بایَدکهکـورِدگرانباشم،بینـایخودم:)..