هدایت شده از مَـجِهُـول .
شما این پیام فور کنید؛
منم ازتون یک حمایت خفن میکنم .
- ایگنور کار درستی نیستت .
تگ : @Waiting_118
بُکاءالحسِیـن .
من خیلی ازش میترسم ولی باحاله😁
اصن کل ابهت و قشنگیو جذابیتش به ترسناک بودنشه اونقد دوسش دارممممم🤌🏿🔥
۱.زیاد از بازیگرا خوشم نمیاد ولی سام درخشانی
۲. https://eitaa.com/azezam_hosein_213/3194
خخخخ😂😂😂
۳. حق+++
۴.زیاد اهل اهنگ نیستم گوش میدم سرم درد میگیره تحمل ولومش برام سخته ولی چنتا رو دوس دارم میفرستم
۵.خواهش میکنم 😂💔
۶.بعضی موقع ها تموم تنم یخ میزنه شروع میکنم لرزین از قلبم تا کتفم درد میگیره... خیلی بده