eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
بُکاءالحسِیـن .
باح‌باح🥲🫀
من خیلی ازش میترسم ولی باحاله😁
بُکاءالحسِیـن .
من خیلی ازش میترسم ولی باحاله😁
اصن کل ابهت و قشنگیو جذابیتش به ترسناک بودنشه اونقد دوسش دارممممم🤌🏿🔥
۱.زیاد از بازیگرا خوشم نمیاد ولی سام درخشانی ۲. https://eitaa.com/azezam_hosein_213/3194 خخخخ😂😂😂 ۳. حق+++ ۴.زیاد اهل اهنگ نیستم گوش میدم سرم درد میگیره تحمل ولومش برام سخته ولی چنتا رو دوس دارم میفرستم ۵.خواهش میکنم 😂💔 ۶.بعضی موقع ها تموم تنم یخ میزنه شروع میکنم لرزین از قلبم تا کتفم درد میگیره... خیلی بده
۱.سردمه😭 ۲. عادیه ۳.منم و تاب و تب، منو گداییه عقیلة العرب ۴.چرا میفرستم عزیزم ۵.اما من نه🙂 ۶.نمیدونم واقعا تو خلقت خدا موندم بمولا
۱.خب روحید شرکت نمیکنید کههههه ۲.🫀🫀✨ ۳.هووووممم پرستار اجباری، سیمبا، کیمیاگر ۴.چشم🤣نمیشه اخههههه ۵.منم همینطور ممبر جان، منم همینطور ۶.چشممم😀
۱.خیلی دوسش دارم... کلا از شخصیتای منفی بیشتر خوشم میاد تا مثبت. از تموم حالات اون گرگ خوشم میاد ۲.آخی🙂🙂🙂🙂🫀🫀🫀 ۳.لرز، مغز درگیر، ناراحتی، توی شوک، بی اعصاب، از صبحم هیچی نخوردم ینی نمیتونم هیچی بخورم
بُکاءالحسِیـن .
در واقع مرگِ<<<
عاغااااا چرا انقد منو سرزنش میکنید بخاطر این گرگ بیچاره خو دوسش دارم🤣
¹³³یا‌ابوفاضـل🤌🏿✨