بُکاءالحسِیـن .
😂😂😂قحطیه مگه گچی چیزی نبود؟😂😂🤦🏻♀
نه بخدا گچا و ذغالا رو از دم دستشون ورداشتن نتونن بنویسن حالا با برگ😔😂💔
بُکاءالحسِیـن .
ببین که خیس شدم، عرق نوکریمه این....
انقد این حالَتو دوس دارم
حالا مداح هرکی میخواد باشه🥲