حس هایی هستند نام ندارند،
نگران نیستی، اما آرام هم نیستی...!
غریب نیستی، اما اهل اینجا هم نیستی
نه دلت میخواهد بمانی،نه آرزوی رفتن داری...
شبکه ی ضریح تو...
تلویزیون و آنتن نمی خواهد !
یک دل میخواهد و... یک سلام !
حتی از راه دور...
سلام آقای دلتنگی های من !
#صلی_الله_علیک_یااباعبدالله