بُکاءالحسِیـن .
اختراع جدید برای افرادی که همیشه سردشونه😂😭
باید ازینا بخرم واسه خودم🙂🙂🙂🙂
۱.نه نه... نــهههه
۲.دخترباباابراهیم اگه دوس داری اسمتو بگو
۳.باشه
۴. https://eitaa.com/azezam_hosein_213/3533
موافقم👩🏻🦯
بُکاءالحسِیـن .
۱.نه نه... نــهههه ۲.دخترباباابراهیم اگه دوس داری اسمتو بگو ۳.باشه ۴. https://eitaa.com/azezam_hosei
2:عزیزم خیلی ببخشید دیگه ما ام نمیتونیم همه چیو بگیم درک کنید دیگه اعتماد سخته
حالا شما ام دیگه میدونید اسم من چیه و از تو بیو یا آیدیم اسممو فهمیدید ولی باید بهتون بگم اسم من نه تو آیدیمه نه تو بیوم😊😊