eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
۱. https://eitaa.com/azezam_hosein_213/3584 چکار کنم خببب🥲 ۲.وا چشه مگه😂😂 ۳.این چه سوالیه میپرسی خب . . . ۴.موافقم👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿 ۵.دوتا هس یدونه هم دیشب گرفتم ۶.گریه های بعد نماز💔👩🏻‍🦯
۱.چرا انقد حق نواختی🙂🙂💔💔 ۲.فقط حسین خیرالدین🥲 ۳.من نه. بقیه اگر دوس دارید بیاید بگید ۴.نه😭👩🏻‍🦯 ۵.آره بپرس ۶.دلتنگی فقط مواد مذاب میریزه رو قلبت.
https://eitaa.com/zekrhazratarbab/16012 و چقدرم مراسماشون وایب خوب میده👩🏻‍🦯
هیئت فقط هیئتای ؛ ریحانة‌النبی ثارالله فدائیان‌حسین
https://eitaa.com/zekrhazratarbab/16022 زبان از گفتن زیبایی‌شان قاصر است👩🏻‍🦯
https://eitaa.com/zekrhazratarbab/16018 و منی که دلم پر میزنه واسه مشایه منی که آرزو به دلم واسه دیدن این مراسما البته‌من‌امامزاده‌صالحم‌قسمتم‌نیس ؛ چه‌برسه‌به‌طریق‌الحسین . . .
همش خاطرس🥲 ایام مدارس یه تیکه از این مناجات رو گذاشته بودم هشدار گوشیم و صبحا ساعت 6 باهاش بیدار میشدم تا کم کم آماده شم برم مدرسه، و الان هر دفه اینو گوش میدم میرم به اون صبحای قشنگ و سردی که بلند میشدم با این صوت😭 اما گذشته از این حرفا، چقد حرفای مناجات شعبانیه قشنگه:>>>
وَإن‌اَدخَلْتَنیْ‌الْنّٰـار... اَعْلَمْتُ‌اَهْلَهـا ؛ أنّی‌اُحِبُّک!