https://eitaa.com/zekrhazratarbab/16027
بخدا گریم گرفته از این حجم دلتنگی و خواسته هایی که هر روز بیشتر بهشون احتیاج پیدا میکنم
ولی وایب عمود۷۸٠🥲🥲
یه سوسک پلاستیکی اومده دستم، هرکی که اذیتم کنه میندازم بهش. مث سلاح میمونه برام🤡
ولی یه کیفی میده وجدانن🤤😂
البته اگه حملات فیزیکی بعدشو حساب نکنیم😶🌫
صلیاللهعلیكیااباعبدالله🫀
. ⇄ دلتنگ حرم 🦋🫧 ꞋꞌꞋꞌ️
کانالی با طعم نوکری امام حسین¹❤️🌿
مداحی.پروف.دلنوشته.عکس.فیلم.🫀🤌🏻
https://eitaa.com/azezam_hosein_213
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- مُحب امام حسین
این کانال برای ِتو🥺
https://eitaa.com/azezam_hosein_213
برو پستاشو ببین قلبت اکلیلی بشه🥺
هدایت شده از هشتادیای گنگ🏴
خلاصه زندگیم:
میخورم ، میخوابم، با گوشی کار میکنم .
هروقت تونستی ،
کفِش یك نفرُ بیاری تو
مسیر انقلاب و راه درست ،
اونجا میتونی بگی من انقلابیام . .
حداقل تلاشتو کنی ،
نتیجه مهم نیست خدمت ِکه مهمه ؛
نه اینکه بترسی پاتو عقب بکشی
بگی نه و فلان .. با ادب و احترام
سر عقایدتون بایستید و مبلغ ِعقیدهی
راسخ و حقتون ، باشید .
چه من و شما بریم جلو
چه تن بدیم به علی برکت الله ِیك بنده خدا ؛
پیروزی از آن ِاین جبههست .
[ کجایِ این انقلاب ایستادی ؟ ]
سعۍکنیدروزۍحداقلدو
رکعتنمازباعشق😊
براۍآقاامامزمانبخونید
زندگیتونبوۍمهدویتمیگیره