eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
بُکاءالحسِیـن .
#رمان #رمان_رفیق_مثل_رسول #شهید_رسول_خلیلی #پارت_چهل_و_نه خاص بودن آن روز برای من بیشتر از همه بود
فرید گفت:«مبارکه.این جوری موقع فرود،کف دستت اذیت نمیشه».دستکش های قبلی را به او نشان دادم و گفتم:«آره،خیلی هم به موقع بود.دفعه پیش موقع تمرین دستکش دست راستم پاره شده بود».گرم حرف زدن با فرید بودم که روح الله صدایم کرد.دو تا کیسه کوچک به ما داد و گفت:«با فرید وسایل کوله ها را مرتب کنید. وسایل راپل را داخل این کیسه های کوچک بریزید.وقتی می‌رسید پای کار معطل نشید».داشتم نگاهش میکردم که گفت:«برید دیگه،یه ربع تا نماز مونده». _باشه. یک اشاره به فرید کردم،رفتیم گوشه شبستان کوله ها را زمین گذاشتیم.کاپشن ها را که در آوردیم،میشه گفت جثه جفتمان نصف شد.یک نگاه به یکدیگر کردیم و خندیدیم.فرید به شوخی گفت:«با کاپشن جذبمون بیشتر بود».کوله ها را خالی کردیم.طناب ها را دور دست به حالت پروانه ای پیچیدیم،گذاشتیم کنار.برای اینکه روی کوله سوارش کنیم،در کیسه ای که روح الله داده بود، پارچه بژ رنگی بود که درش با دو تا بند مشکی که از آن بیرون بود،محکم میشد،از آن پارچه استفاده کردیم.به فرید گفتم:«بیاباهم‌چک‌کنیم.من‌میگم توببین‌هست‌یا نه؟» _طناب چه _هست _کار بین دو تا _هست؛یکی هشتی،یکی معمولی _صندل و دوشی _هست _یو مار و دستکش _بله قربان همه چیز هست. نگاهی به فرید کردم،از حرفش خنده ام گرفته بود،خیلی جدی گفت:«چیه تو قربانی دیگه.من مطمئنم که یک روزی تو آدم نظامی موفقی در یک رده خاص میشی‌که‌نیروهای تحت امرت بهت بله قربان میگن».با خنده گفتم:«من یک روز قربانی میشم؛مثل آیه ی {وفدیناه بذبح عظیم}¹ آن هم فقط برای حضرت زهرا سلام الله علیها». _________________________________________ ۱. .سوره ی مبارکه صافات،آیه ی ۱۰۷(و ما قربانی بزرگی را فدای او ساختیم)
بُکاءالحسِیـن .
#رمان #رمان_رفیق_مثل_رسول #شهید_رسول_خلیلی #پارت_پنجاه فرید گفت:«مبارکه.این جوری موقع فرود،کف دستت
تو دلم گفتم:«من زودتر».تمام وسایل را مرتب داخل کوله گذاشتیم.چیزهای بزرگ و خاص را هم که داخل کوله جا نمیشد،روی کوله سوار کردیم.بعد نماز صبح راه افتادیم. اطراف باغستان پر بود از ارتفاعات کوتاه و بلند که یا با بچه های بسیج رفته بودیم یا هر وقت‌که فرصت‌میکردیم من و فرید با هم می‌رفتیم.بین راه فرید با مجید شروع کردند به خاطره گفتن؛البته قصد داشتند من را اذیت کنند.آن قدر پیاز داغ یک بار کوه رفتنمان را زیاد کردند که من خنده ام گرفته بود.خاطره ای که مجید و فرید تعریف می‌کردند،مربوط میشد به روستای سُرهه که شمال کرج قرار گرفته بود.ما وسایلی مثل چادر،کیسه خواب و تجهیزات مورد نیاز را همراه با نصف نقشه راه داشتیم، نصف دیگر را هم باید صبر میکردیم آقا مرتضی به ما میداد که ما تصمیم گرفتیم خودمان برویم.فکر هم نمی‌کردیم این کوه پیمایی آن قدر سخت باشد که الان جزء خاطرات ما شود.کوله ام را روی دوشم جا به جا کردم.به فرید و مجید گفتم:«خیلی هم خوب بود.کلی تجربه به دست آوردیم».فرید نفسی تازه کرد و گفت:« بله.شیرین ترین تجربه اش هم مدیریت من و شما بود». سه نفری زدیم زیر خنده.مجید گفت:«من یک اعتراف بکنم؟با اینکه من و احسان شاید یک سال کوچک تر یا بزرگتر از شما دو نفر بودیم؛اما آن یکی دو روز واقعا حرف شما برایم حجت بود.وقتی شما دو نفر می‌رفتید با هم گوشه ای حرف می‌زدید،پیش خودم میگفتم ببین چقدر برنامه ریزیشون درست و دقیقه».فرید دستی روی من زد و گفت:«
بُکاءالحسِیـن .
↻آنچہ‌امروز گذشت . . لف‌نده‌‌رفیق‌بمونۍ‌قشنگتره! وضـویـٰادِتون‌نَـرھ•• شَبِـتون‌منـوَربھ‌نـورخُـدا••¡ッ اِلتمـٰاس‌دُعـٰا!•• یـٰاعَ‌ـلۍمَـدد..••!ッ
۱.منم... منم💔🚶🏻‍♂ ۲و۳.ولی من سردمه و به حول و قوه الهی سرما خوردم🗿🗿🗿 ۴.کاپیتان بلک🤤لِجِند ۵.باشه قبول... چالشتونم دو روز وقت داره ۶.سردمه. . . ۷.🙂🙂
۱.آره آره🙂 ۲.ممبرا عالی تر🌺 ۳.زمان داره خب...... ۴.بله متأسفانه ۵.منم ۶.مهلا بیا نگا این چی میگهههه🙂 ۷.طوفان الأربعین
۱.چشم گذاشته شد😌 ۲.سکوتِ بیشتر🚶🏻‍♂🚶🏻‍♂🚶🏻‍♂ ۳.واااا چه ربطی داره😐بقول آقای پویانفر تموم ذاکرای اهل بیت روی سر ما جا دارن و احترامشون برای ما واجبه. ۴.منم. ۵.نفسم بند اومد.
۱. https://eitaa.com/azezam_hosein_213/3693 یسسس🥲🚶🏻‍♂ ۲.زیاد قرآن میخونم ۳.مداحیای معروف حاجی که حسابش جداس، ولی رسوای جهان، به خونه برگردیم، آشفتم کربلا، لیلای منی... ۴.خداوندا مرا موز کن🗿🗿🗿 ۵. https://eitaa.com/azezam_hosein_213/3594 بنظرت من اگه کربلا بودم حالم بد بوووددددد😐نه تو لایو گرفتم.. ۶. بخاطر خدا😖
واقعا سوسکه عالیهههه😂😂😂