اگه اجازه بدین بنده ی حقیر یه جمله بهتون بگم دلم میخواد از طرف من اینو یادگاری داشته باشید هم ممبرا هم رفقای عزیزم❤️🙂
یکی از بزرگواران میگه
من میخندم با اینکه هزار تا بهونه برای گریه کردن دارم💔
من میخندم برای اینکه تو اشکام غرق نشم🖤🫀
پس برای همیشه سعی کنید بخندید کاری نکنید با خودتون که لبخندتون ازتون گرفته بشه
با اینکه الان حال خوشی ندارم ولی این آرزو رو برای همتون میکنم🥺🫀🫂
بُکاءالحسِیـن .
حالم خوب نیست...💔
أنا بحال سیء🚶🏻♂
أنا فی هذه الایام حالی غیر جیدا ابداً🚶🏻♂💔
حالی لا ادری🙂💔
یه جوری نوشتید همین حالا الوجوم باید شات از گالریش بده انگار با شات از گالری من بیماری شفا پیدا میکنه😂چشم