بُکاءالحسِیـن .
حالم خوب نیست...💔
أنا بحال سیء🚶🏻♂
أنا فی هذه الایام حالی غیر جیدا ابداً🚶🏻♂💔
حالی لا ادری🙂💔
یه جوری نوشتید همین حالا الوجوم باید شات از گالریش بده انگار با شات از گالری من بیماری شفا پیدا میکنه😂چشم