eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مهر سجادمه تربت کربلات... ⁷⁸⁰
40M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من تــه چـــــــاه گیر افـــتــادم یه طنــابی تو چـــــاه بنداز
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آب و گِل سینه زنان را از گِل کوی تو سرشتند
رند🥲✨
حاشا از حریمِ زینب، یک آجر فقط کم گرد...!
لباس عزا تنت کردی، امام زمان...
هدایت شده از عِشق‌ِ اَلَسْت☫`
به مثلِ امشبی که سیاهپوشِ غمِ غریبانه‌یِ پدرت ... تکیه داده‌ای به شانه‌یِ بیابان دیگر حتی آغوش سردی هم نیست... تَسلّایِ قلبِ داغدارت باشد از امشبی به بعد ... کسی حتی به قدرِ خُنکایِ یك جرعه آب تشنه‌َت نمی‌شود ... از امشبی به بعد ... تنهایی ... تنها همنشین‌ِ لحظه‌هایِ توست... از امشبی به بعد ... قلب‌ت از جراحت یتیمی ... می‌سوزد و آب می‌شود ما اما مهدی‌جان ... قدّ یک تاریخ است که قلب‌مان تَرَك برداشته از داغِ یتیمی ! قدّ نیامدنِ تو ... طول کشیده تنهاییِ ما ! دنیا نیامده ... یتیم بودیم ما آخرالزمان دیده‌ها .. که تو رفته‌ بودی و ... نرسیده بودیم ... که تو نیامده‌ای هنوز و .. ما نرسیدیم هیچ‌وقت ! آنکه امشب سیاه‌پوشِ غم‌ش هستی و هستیم ؛ فرمود : «سخت‌تر از احوالِ طفلِ یتیمی .. که روزگار دستش را از دستِ پدرش جدا کرده؛.. حال و روز کسی‌ست که ... از امامِ زمانش دور افتاده باشد !» حال و روزِ ما مهدی‌جان دور از تو و چشم‌های‌ت خوب نیست... یا أبَ ! إرحَم غُربَتَنا .. لَیسَ لَنا طاقَةٌ فی فِراقِک ...
بُکاءالحسِیـن .
↻آنچہ‌امروز گذشت . . لف‌نده‌‌رفیق‌بمونۍ‌قشنگتره! وضـویـٰادِتون‌نَـرھ•• شَبِـتون‌منـوَربھ‌نـورخُـدا••¡ッ اِلتمـٰاس‌دُعـٰا!•• یـٰاعَ‌ـلۍمَـدد..••!ッ
از جنس 🚶🏻‍♂