بُکاءالحسِیـن .
پیشاپیش رسیدن فصل سرما، پائیز عزیز را به تمام سرمایی های بزرگوار سرزمینم تسلیت عرض میکنم... پ.ن: یک
😳پاییز با تمام سرماش هم بهترینِ چهارفصله
😂😂
بُکاءالحسِیـن .
ایــشـاللّٰه خدا روزی ماهم بکنه امام زاده صالح مهمون شیم🥲🥲
الوجوم بیا اینا مخصوص توعه🥲🥲
بُکاءالحسِیـن .
😳پاییز با تمام سرماش هم بهترینِ چهارفصله 😂😂
آره موافقم👍🏿
بهار هم قشنگه.