بُکاءالحسِیـن .
ایــشـاللّٰه خدا روزی ماهم بکنه امام زاده صالح مهمون شیم🥲🥲
الوجوم بیا اینا مخصوص توعه🥲🥲
بُکاءالحسِیـن .
😳پاییز با تمام سرماش هم بهترینِ چهارفصله 😂😂
آره موافقم👍🏿
بهار هم قشنگه.
از ما استخوان هایی خواد ماند
که حسین را دوست دارد،
و روحی که آوارهٔ اوست
آوارهٔ دوست...
هدایت شده از ″ذِڪْࢪِحَـضْـࢪَتِاَࢪْبــٰابْ″
https://eitaa.com/zekrhazratarbab/18096 شماها چرا همش از سماویه کپی میکنین؟!
اگر ایدی هرکانالی زده باشه کپی حلال ما از پست هاشون کپی میکنیم (البته همیشه نه گاهی اوقات) این پست هم مدیر گذاشتن که رعایت میکنن اگر کپی ممنوع بود ما هم به هیچ وجه کپی نمیکردیم 🌱🙂