-چقدر قشنگِ این تیکه از جوشن کبیر :
" یا حِرزَ مَن لا حِرزَلَهُ ''
+ای پناه آنکه پناهی ندارد:))❤️🩹🪐'
-اینڪہ عادت کنم بعد هر قنوت نمازم بگم: اللّٰهُمَّعَجِّللِوَلیِّڪالفَرَج ، خیلۍ قشنگہ...
'من برا تو دعا کنم و تو براۍ من:)) '
+اما دعاۍ شما از دل عرش کجا و دعاۍ عبد گنہ کار کجا؟!🥲🤍'
#العجلمولاۍمن🌸🌤
-دو راه داری↯
+یا میتونی بشینی و تا ابد دربـاره
مشکلاتت غر بزنی.☹️
+یا میتونی باهاشون کنار بیای و تا اونجایی که میتونی یک زندگی شاد برای خودت درست کنی.😇
پ.ن:حالت سومی وجود نداره، نمیتونی هم غر بزنی وهم شاد باشی.😁
#انگیزشۍ_امروز💌🌱| #درسۍ📚🪄
•♥️🍃•
تقوايعنی:
اگهتویجمعهمـهگناهمیکردند،
توجوگیرنشـی!
یادتباشهکهخداییهسـت
وحسابوکتابـی...👀
#تلنگرانع
هدایت شده از 「 امیرِ دیپـلماســے」🏴
ممنونم♥️، به لطف بابا حُسینِ.. 😍🥺
#مدیر
𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒜𝒷𝒹𝓊ℋℐ𝒶𝒴𝒶𝓃 ↷
『 @AmirDiplomacy_1403 』
بُکاءالحسِیـن .
ممنونم♥️، به لطف بابا حُسینِ.. 😍🥺 #مدیر 𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒜𝒷𝒹𝓊ℋℐ𝒶𝒴𝒶𝓃 ↷ 『 @AmirDiplomacy_1403 』
اونایی که میگن فقط من میگم بابا ابراهیم یا هر عزیز دیگه ای...🚶🏻♀
سلام رفقا🤚
فرا رسیدن پاییز زیبا ✨
با تمام زیبایی هایش بر شما عزیزان مبارک
از همین لحظه می توانید باورهای
خود را تغییر دهید و مثبت اندیش باشید.
پیش به سوی موفقیت...🏃♂🏃
🍯