هدایت شده از 「 امیرِ دیپـلماســے」🏴
ممنونم♥️، به لطف بابا حُسینِ.. 😍🥺
#مدیر
𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒜𝒷𝒹𝓊ℋℐ𝒶𝒴𝒶𝓃 ↷
『 @AmirDiplomacy_1403 』
بُکاءالحسِیـن .
ممنونم♥️، به لطف بابا حُسینِ.. 😍🥺 #مدیر 𝒜𝓂𝒾𝓇 𝒜𝒷𝒹𝓊ℋℐ𝒶𝒴𝒶𝓃 ↷ 『 @AmirDiplomacy_1403 』
اونایی که میگن فقط من میگم بابا ابراهیم یا هر عزیز دیگه ای...🚶🏻♀
سلام رفقا🤚
فرا رسیدن پاییز زیبا ✨
با تمام زیبایی هایش بر شما عزیزان مبارک
از همین لحظه می توانید باورهای
خود را تغییر دهید و مثبت اندیش باشید.
پیش به سوی موفقیت...🏃♂🏃
🍯
سلام به پائیز عزیز.
من خاضعانه و ملتماسه ازت درخواست دارم
میشه لطفا موقع دلتنگی بارون نباره؟
میشه کسی توی کوچه تنهامون نذاره؟
میشه شبا دلتنگی هزار برابر نشه؟
میشه برگای درختا دیر تر نارنجی شه؟
میشه هوا مث هوای قطب شمال نشه؟
میشه تنهاییمون رو نکوبی تو سرمون؟
میشه ادمایی که رفتنو نیاری تو ذهنمون؟
میشه کاری نکنی دلتنگ ادمایی که رفتن بشیم؟
میشه تو روز اونقد خستمون کنی تا شب خوابمون ببره؟
میشه هوا رو دلگیر نکنی💔