سلام به پائیز عزیز.
من خاضعانه و ملتماسه ازت درخواست دارم
میشه لطفا موقع دلتنگی بارون نباره؟
میشه کسی توی کوچه تنهامون نذاره؟
میشه شبا دلتنگی هزار برابر نشه؟
میشه برگای درختا دیر تر نارنجی شه؟
میشه هوا مث هوای قطب شمال نشه؟
میشه تنهاییمون رو نکوبی تو سرمون؟
میشه ادمایی که رفتنو نیاری تو ذهنمون؟
میشه کاری نکنی دلتنگ ادمایی که رفتن بشیم؟
میشه تو روز اونقد خستمون کنی تا شب خوابمون ببره؟
میشه هوا رو دلگیر نکنی💔