بُکاءالحسِیـن .
عه عه عه...
اه اه اه...
اه تو ماه مهر...
خدایا کاش تو ماه مهر بدنیا نمی اومدم🗿
خداااااااااا
من باید ده روز زود تر بدنیا می اومدم که بیوفتم تو شهریور🗿🗿🗿🌹