بُکاءالحسِیـن .
عه عه عه...
اه اه اه...
اه تو ماه مهر...
خدایا کاش تو ماه مهر بدنیا نمی اومدم🗿
خداااااااااا
من باید ده روز زود تر بدنیا می اومدم که بیوفتم تو شهریور🗿🗿🗿🌹
579K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من خطاب به دخترخالم{الوجوم} 🦦
و همچنین دخترخالم خطاب به من🗿
واقعا ما چه داریم به عنوان هدیه
به امام زمان عجلاللهتعالیفرجه
تقدیم کنیم؟ یکی از بهترین کارهایمان
این است که قرآنی،دعایی بخوانیم،
ثوابش را بفرستیم.
ما اگر صلواتی [هدیه به حضرت] بفرستیم
و امام زمان عجلاللهتعالیفرجه
دعایی برایمان بکند،
[این دعا] خیلی با صلواتهای ما فرق دارد.
[اگر] او دعا کند که رد نمیشود.
میشود ما برای او دعا کنیم
و او ما را ندید بگیرد؟
میشود چنین چیزی؟!
شما هدیه کوچکی برای
آدمهای عادی بفرستید،
بالاخره چیزی در مقابلش
به شما میدهند..!🌱
| #آیتاللهمصباحیزدی |
📌 مانند پارههای آهن...
🇮🇷 شرق و غرب دست دوستی به هم دادند و متحد شدند با این خیال که جمهوری اسلامی ایران را زمین بزنند. صدّام را به جانمان انداختند و هرجور که توانستند کمکش کردند؛ غافل از اینکه این انقلاب در قلبهای ما ریشه دوانده بود.
🚩 آنها نمیدانستند ما ملت امام حسینیم و ملت شهادت. ما خود را برای ظهور مهیا کرده بودیم یا صاحبالزمان! ما از نسل آن پدرانیم که مانند پارههای آهن، مومن بودند به خدا و آمدن شما. ما از نسل همان مادرانیم که پسران خود را یک به یک راهی میدان کردند.
مولای من! هشت سال خون دل خوردیم و خون دادیم که خود را به شما ثابت کنیم. ما همیشه در رکابتان خواهیم ماند.
📖 #دلنوشته_مهدوی ؛ به مناسبت آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس