وسایل به جا مانده از شهید بزرگوار مقاومت💔
چرا این صحنه هی تکرار میشه
#سید_حسن_نصرالله
وای نه💔
دارم میمیرم💔
من به سلامتت امید وار بودم آسید🥲💔
مگه قرار نبود تو قدس نماز بخونیم؟
خودت گفتی...💔
سلام ما رو به بابا ابراهیم و عمو قاسم میرسونی دیگه نه؟💔
بمیرم الهی واست🖤
اول عمو قاسم!
بعد بابا ابراهیم جان و همراهان شون، و بعد بابا اسماعیل و حالا آسدحسن؟
کجا دارین میرین..؟
یا صاحب الزمان..باباجانم کجایی؟این دل ما تا کجاها باید درد تحمل کنه؟سوختیم که..🙂💔
ولی حقییقتاا ً، سال ِهزار ُچهارصد ُسه ، خیلی غم از اعماق ِقلب ُروح ُوجودمون چشیدیم ، بس نیس دیگه 💔 ؟؟ .
زمان:
حجم:
554.8K
الهی من فدای ِاون لرزش ِتوی ِصداتون بشم اخه ، حضرت ِاقا 💔 . .