eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از عِشق‌ِ اَلَسْت☫`
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
..
دوسیدِ شہید دریك قاب💔:)
وسایل به جا مانده از شهید بزرگوار مقاومت💔 چرا این صحنه هی تکرار میشه
وای نه💔 دارم میمیرم💔 من به سلامتت امید وار بودم آسید🥲💔 مگه قرار نبود تو قدس نماز بخونیم؟ خودت گفتی...💔 سلام ما رو به بابا ابراهیم و عمو قاسم میرسونی دیگه نه؟💔 بمیرم الهی واست🖤
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ عرض تسلیت :)💔
از این به بعد باید بگیم شهید سید حسن نصرالله؟🙂💔
اول عمو قاسم! بعد بابا ابراهیم جان و همراهان شون، و بعد بابا اسماعیل و حالا آسدحسن؟ کجا دارین میرین..؟ یا صاحب الزمان..باباجانم کجایی؟این دل ما تا کجاها باید درد تحمل کنه؟سوختیم که..🙂💔
طبیعیه بگم بابا سدحسن مگه نه؟💔
و علی ماند و... بمیرم برات آقا جان😔❤️‍🩹
ولی حقییقتاا ً، سال ِهزار ُچهارصد ُسه ، خیلی غم از اعماق ِقلب ُروح ُوجودمون چشیدیم ، بس نیس دیگه 💔 ؟؟ .
4_5845885290870212687.mp3
زمان: حجم: 554.8K
الهی من فدای ِاون لرزش ِتوی ِصداتون بشم اخه ، حضرت ِاقا 💔 . .