اول عمو قاسم!
بعد بابا ابراهیم جان و همراهان شون، و بعد بابا اسماعیل و حالا آسدحسن؟
کجا دارین میرین..؟
یا صاحب الزمان..باباجانم کجایی؟این دل ما تا کجاها باید درد تحمل کنه؟سوختیم که..🙂💔
ولی حقییقتاا ً، سال ِهزار ُچهارصد ُسه ، خیلی غم از اعماق ِقلب ُروح ُوجودمون چشیدیم ، بس نیس دیگه 💔 ؟؟ .
زمان:
حجم:
554.8K
الهی من فدای ِاون لرزش ِتوی ِصداتون بشم اخه ، حضرت ِاقا 💔 . .
و فرمایشات حاجی درمورد آسدحسن:
انقلابی ترین آدم دنیا آسدحسنه
راست میگن...
یک لبنانیِ عزیز،ایرانی ترین انقلابی دنیا بود💔
حقیقتا با فرمایشات حاجی من ارادتم چندین برابر شد نسبت بهت آسید🖤
جناب پزشکیان...
برادرت،برادرمونو شهید کرد...💔
حالا برو سلاح ها رو از رو زمین جمع کن🚶🏻♀🖤
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید سیدحسن نصرالله:
«من دعا نمیکنم خدایا از عمر من کم کن و به عمرِ حضرت آقا اضافه کن، نه! میگویم خدایا بقیهی عمرِ مرا بگیر و به عمرِ ایشان اضافه کن. چرا که او عمودِ بلندِ خیمه است.
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محل شهادت شهید سید حسن نصرالله