الوجوم چقد حافا رو دوس داری مثه ادم بگو
.
حافا میشه لطفا عین یه بچه خوب و ادم... تاکید میکنم(آدم) جواب سوالمو بدی و ادا اطفار نیای؟ چون میدونم خیلی از سر شوخی هم که باشه الوجوم و سر کار میذاری. میشه بگی چقد الوجوم و دوس داری؟ الوجومم بیاد بگه چقد حافا رو دوست داره
.
۱.وا😐
خب حافا رو از تموم ادمای اطرافم بیشتر دوس دارم و به تموم ادما ترجیحش میدم...احتمالا اگه بگن فقط یه ادم کنارت بمونه میگم حافا
۲.حافا ج بده
بُکاءالحسِیـن .
الوجوم چقد حافا رو دوس داری مثه ادم بگو . حافا میشه لطفا عین یه بچه خوب و ادم... تاکید میکنم(آدم) ج
داوشم شوما چقَ دختر خالتو دوس داری؟
منم همونجور.«البته اگه دختر خاله داری»
هدایت شده از سایه | sayee .
-
این پیامو با دست و پنجهطلاییت فـور کن ؛
یه جملهٔ عربی تقدیمت میکنم 🤍
- خودتم داشته باشیماا !
- تگ : @SAIE_79 .
هدایت شده از سایه | sayee .
جروح متعددة في قلب واحد..؟
‹ چندین زخم بر یک قلب..!؟ ›
برای ِ @boka_220 .