هدایت شده از شبدیس .
میشه یه چند نفری بفرستید پیشمون ؟🚶🏿♂
برای ِارسال ِتگتون ؛
خدایا منو موزم کن
بجا از سرنوشت میخوان کیمیا بذارن؟؟!
نه نه..... نــــههههه🗿😩
بُکاءالحسِیـن .
﷽
↻آنچہامروز گذشت . .
لفندهرفیقبمونۍقشنگتره!
وضـویـٰادِتوننَـرھ••
شَبِـتونمنـوَربھنـورخُـدا••¡ッ
اِلتمـٰاسدُعـٰا!••
یـٰاعَـلۍمَـدد..••!ッ
معنیانتظاررانمیدانیم...
ولیدلهایمانبرایدیدنتپرمیکشد!!
نمیگوییمعاشقتهستیم؛
ولیبیتوتحملزندهماندنرانداریم:))
#یادداشت
بُکاءالحسِیـن .
گنگ خونتـون نیوفته ؛🕶✌️🏿
رهبرمگفتکهخونخواهیماننزدیکاست...
وبترسیدکهاینگونهسخنگفتعلی👌🏻!!