بُکاءالحسِیـن .
﷽
↻آنچہامروز گذشت . .
لفندهرفیقبمونۍقشنگتره!
وضـویـٰادِتوننَـرھ••
شَبِـتونمنـوَربھنـورخُـدا••¡ッ
اِلتمـٰاسدُعـٰا!••
یـٰاعَـلۍمَـدد..••!ッ
معنیانتظاررانمیدانیم...
ولیدلهایمانبرایدیدنتپرمیکشد!!
نمیگوییمعاشقتهستیم؛
ولیبیتوتحملزندهماندنرانداریم:))
#یادداشت
بُکاءالحسِیـن .
گنگ خونتـون نیوفته ؛🕶✌️🏿
رهبرمگفتکهخونخواهیماننزدیکاست...
وبترسیدکهاینگونهسخنگفتعلی👌🏻!!
▫️حاجۍمیگفت:
اینانقلاب؛آنقدرتلاطموسختۍ
داردڪھیكروز؎شھداآرزومیڪنند
زندهشوندوبراۍدفاعازاینانقلاب
دوبارهشھیدشوند!
|←شهیدسلیمانی"
باغیر،مشغولیموازمولایخود،غافل...
غافلترازهرچیزبرواجبترینچیزیم💔؛
#صاحبنا