تو سریال طوبی یه حرف قشنگی زد امین زندگانی گفت من چند ساله قلبمو خاک کرده بودم ولی با دیدن شما دوباره اومد.
عشق اینجوریه:)
هرچی بیشتر میگذره و بعضی اتفاقا کنار گوشم میوفته از تعجب و شوک نمیفهمم زمانم چجوری میگذره... عجیب شده همه چی.
هدایت شده از |•تَنَفُسـ•|
فرق نمیکنه چند شنبه اس، زندگی من از یه جایی به بعد همیشه غروب جمعه بود...