هرچی بیشتر میگذره و بعضی اتفاقا کنار گوشم میوفته از تعجب و شوک نمیفهمم زمانم چجوری میگذره... عجیب شده همه چی.
هدایت شده از |•تَنَفُسـ•|
فرق نمیکنه چند شنبه اس، زندگی من از یه جایی به بعد همیشه غروب جمعه بود...
بهقولِشھیدبابایی؛ جنگ،شلیکِگلولهنیست!
انجام وظیفه است.حالاهرکسبههرطریقکهازدستشبرمیآید؛
یکیجھادمیکندباسلاح؛
یکیجھادمیکندباپولش؛
یکیجھادمیکندباعِلمش؛
هرچیزیکهازدستِکسیبربیاید،
برایدفاعاز اسلام ،'جھاد' است.