هدایت شده از |•تَنَفُسـ•|
فرق نمیکنه چند شنبه اس، زندگی من از یه جایی به بعد همیشه غروب جمعه بود...
بهقولِشھیدبابایی؛ جنگ،شلیکِگلولهنیست!
انجام وظیفه است.حالاهرکسبههرطریقکهازدستشبرمیآید؛
یکیجھادمیکندباسلاح؛
یکیجھادمیکندباپولش؛
یکیجھادمیکندباعِلمش؛
هرچیزیکهازدستِکسیبربیاید،
برایدفاعاز اسلام ،'جھاد' است.
11.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یِہوَقتـٰافَقَطبـٰایَدگِریِہکَرد،تُوتَنهـٰا . .
کَسیهَستیمیشِہبِهِشتِکیِہکَرد!(:💔"
صلَّیاللهُعَلَیکَیَااَبَاعَبدِالله✨🕊