به مناسبت نزدیک شدن این ایام قشنگ🖤
یه چیزی میفرستم که من و الوجوم خیلی باهاش خاطرات قشنگی ساختیم❤️🩹
هدایت شده از مَهوا🌙
سرگشته و حیران به دنبال احساسات گمشدهام میدوم. خندههایم در قاب کدام آینه جا مانده است؟
صد افسوس دلخوشیهایم را گم کردهام و این پایان من است.
هر چه جلوتر میروم از خودم دورتر میشوم. از هر سو به تاریکی میرسم.
کسی هست به دادم برسد؟
چراغی هست؟
که در شعلهاش بتوان امان یافت زین ظلمت بیمنتها...!
‣•@Maahva🪶