هدایت شده از جاندرد .
کاش یه مغازه بود این دوروبرا آدم میرفت به صاحب مغازه میگفت :
بیزحمت یه کم " خیال خوش " میخوام .
ببخشید این " خندههای از ته دل " چندن ؟!
آقا ببخشید !
این " آرامشای لحظهای " چند ؟
این " بیخیالیا " ك میپاشن رو زندگی مشتی چند ؟
یکم " حال خوب " میخواستم دارید ؟( :