هدایت شده از جاندرد .
کاش یه مغازه بود این دوروبرا آدم میرفت به صاحب مغازه میگفت :
بیزحمت یه کم " خیال خوش " میخوام .
ببخشید این " خندههای از ته دل " چندن ؟!
آقا ببخشید !
این " آرامشای لحظهای " چند ؟
این " بیخیالیا " ك میپاشن رو زندگی مشتی چند ؟
یکم " حال خوب " میخواستم دارید ؟( :
16.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امروز حالمون خوب نبود و غروب جمعه ی دلگیر بلند شدیم رفتیم جایی که پر از انرژیه
آقا #محمد_حسین_پویانفر هم اومد و حال خوبمون چند برابر شد