‹ بِسْمِاللهالرَّحمٰݩ الرَّحیم ›
#محفل
فاطمیه کم نشمارید!!
فاطمیه دست کمی از محرم و صفر نداره ها((:
فاطمیه برای خسته هاست
برای اوناییه که بریدن از زندگی
برای اوناییه که از دیگران ضربه خوردن
برای اوناییه که نتونستن تو محرم درست و حسابی گریه کنن((:!!
فاطمیه بــــرایِ دل شکستههاس!
فاطمیه خیلی فرصت خوبیه برای گرفتن حاجات
برای توبه کردن؛ برای برگشتن...
بخاطر گناهایی که خودمون میدونیم چیکار کردیم
حضرت زهرا خیلی خیلی مهربونن❤️🩹
این جمله رو من تجربه کردم🙂
بُکاءالحسِیـن .
‹ بِسْمِاللهالرَّحمٰݩالرَّحیم › #محفل فاطمیه کم نشمارید!! فاطمیه دست کمی از محرم و صفر نداره ها(
رفقا از حضرت زهرا بخواید
مادر مهربون تر از خانم حضرت زهرا نیست💔
هرچی از خوبیو بخشندگیو بزرگواری خانم بگیم کم گفتیم🙂💔
تو فاطمیه دل آدما بدتر و بیشتر میشکنه
فاطمیه فصل تحوله فصل برگشتنه❤️🩹
آه که نمیشه خیلی چیزا رو شرح بدم...
همینقدر بدونید که هیچ حسی قشنگتر از این نیست که متوجــــه بشی حضرت زهرا نگاهت میکنه... تو رو ادم حساب میکنه؛ سایه چادرش و از سرت کم نکرده
بُکاءالحسِیـن .
رفقا از حضرت زهرا بخواید مادر مهربون تر از خانم حضرت زهرا نیست💔 هرچی از خوبیو بخشندگیو بزرگواری خانم
باور کنید هیییچ حسی قشنگتر از این نیست🙂
اینو بعنوان کسی که این متنو زندگی کردم... تجربه کردم درک کردم میگم!
تو مرحله های حساس زندگی تو بدبیاریا تو استرسا... پناه ببرید به خانم حضرت زهرا🙂
هیچ پناهی تو این عالم بهتر از چادر حضرت زهرا قشنگتر و امن تر نیست((:
نمیگم بقیه ی ائمه نعوذباالله هیچهستنا... نه اصلا
اما رنگ و بوی پناهنده شدن به مادر فرق داره
دیدی امتحان داری بر میگردی میگی مامان تروخدا دعا کن امتحانو بد ندم؟ مامانت بهت امیدواری میده که نگران نباش چقد آروم میشی
حضرت زهرا هزاران هزاااار برابر بیشتر آروم میکنن آدمو... حتی اسمشون هم میاد آرامش همراهش هست
اگر کسی شأن و منزلت خانم حضرت زهرا رو درک کنه متوجه میشه خانم چقدر بزرگوارن🙂
نمیگم خودم درک کردما نه اصلا... من هیچوقت نمیتونم شأن بیبی رو درک کنم
من فقط وجود پر نور و گرما بخش حضرت زهرا رو تو زندگیم حس کردم که میگم چقدر وجودشون قشنگه🥲
خیلی دلم میخواد کامل بگم چه اتفاقای وحشتناکی برام افتاد اما خب زیاد دوس ندارم برگردم به گذشته؛ از گذشتم خیلی بدم میاد
اما کافیه یلحظه؛ یک دقیقه...
دلت بشکنه برا خانم حضرت زهرا((:
خانم خیلی بیشتر نگاهتون میکنن رفقا حاجتاتونو بخواید از بیبی🙂 بیبی خریدار دلهای شکسته اس🙂💔💔💔
بُکاءالحسِیـن .
اگر کسی شأن و منزلت خانم حضرت زهرا رو درک کنه متوجه میشه خانم چقدر بزرگوارن🙂 نمیگم خودم درک کردما نه
من همیشه تو فاطمیه میگم به خانم...
میگم مادر... ببینید دل منم هین پهلوتون شکسته ببینید درد دارم((: شما که همیشه مادری کردی بزرگواری کردی، سایهچادرتو از سرمون کم نکردی... بازم بیا مادری کن کمک کن قلب شکستمون ترمیم شه💔
بازم لطف کن ما رو از دعای خیرت محروم نکن🙂
بقول حسینآقاپویانفر؛
باورکنصدایما،
بهخونهٔمولابهقنوتزهرامیرسه...
اطمینانکنبهنگاش
اطمینانکنبهدعاش
بگوبیبیجان؛دعاگومونباش...
شرمنده سرتون و درد آوردم🙂🚶🏻♂
حرف آخرم اینه که؛
باحضرتزهرااُنسبگیرید((:!
توسلکنیدبهشون...
مادرهیچکسیودستخالیازفاطمیهبرنمیگردونه
اِلْتِـمٰاسِدُعٰآ…💚🌑
ادمینای بزرگوار؛
لطف کنید فعالیتهایی که برای دهه فاطمیه انجام میدید یه #فاطمیه پایین پیاماتون بذارید((:
اجرتون با حضرت زهرا🙂💚
لگدی خورد به در، در که نه دیوار شکست...
خانه لرزید و تمام تن تب دار شکست...
سمت دیوار و در آنقدر هجوم آوردند...
عاقبت پهلوی آن مادر بیمار شکست🥀💔
توی آتش نگران بود و به خود می پیچید...
استخوانهای ضعیف تنش انگار شکست...
کاش درهای مدینه وسطش میخ نداشت
سینه ی زخمی او با نوک مسمار شکست...
فضه دل خون شد و با بغض صدا زدثانی
پای خود را به تن فاطمه نگذار شکست🥀💔
#فاطمیه
بُکاءالحسِیـن .
﷽
↻آنچہامروز گذشت . .
لفندهرفیقبمونۍقشنگتره!
وضـویـٰادِتوننَـرھ••
شَبِـتونمنـوَربھنـورخُـدا••¡ッ
اِلتمـٰاسدُعـٰا!••
یـٰاعَـلۍمَـدد..••!ッ