بُکاءالحسِیـن .
اگر کسی شأن و منزلت خانم حضرت زهرا رو درک کنه متوجه میشه خانم چقدر بزرگوارن🙂 نمیگم خودم درک کردما نه
من همیشه تو فاطمیه میگم به خانم...
میگم مادر... ببینید دل منم هین پهلوتون شکسته ببینید درد دارم((: شما که همیشه مادری کردی بزرگواری کردی، سایهچادرتو از سرمون کم نکردی... بازم بیا مادری کن کمک کن قلب شکستمون ترمیم شه💔
بازم لطف کن ما رو از دعای خیرت محروم نکن🙂
بقول حسینآقاپویانفر؛
باورکنصدایما،
بهخونهٔمولابهقنوتزهرامیرسه...
اطمینانکنبهنگاش
اطمینانکنبهدعاش
بگوبیبیجان؛دعاگومونباش...
شرمنده سرتون و درد آوردم🙂🚶🏻♂
حرف آخرم اینه که؛
باحضرتزهرااُنسبگیرید((:!
توسلکنیدبهشون...
مادرهیچکسیودستخالیازفاطمیهبرنمیگردونه
اِلْتِـمٰاسِدُعٰآ…💚🌑
ادمینای بزرگوار؛
لطف کنید فعالیتهایی که برای دهه فاطمیه انجام میدید یه #فاطمیه پایین پیاماتون بذارید((:
اجرتون با حضرت زهرا🙂💚
لگدی خورد به در، در که نه دیوار شکست...
خانه لرزید و تمام تن تب دار شکست...
سمت دیوار و در آنقدر هجوم آوردند...
عاقبت پهلوی آن مادر بیمار شکست🥀💔
توی آتش نگران بود و به خود می پیچید...
استخوانهای ضعیف تنش انگار شکست...
کاش درهای مدینه وسطش میخ نداشت
سینه ی زخمی او با نوک مسمار شکست...
فضه دل خون شد و با بغض صدا زدثانی
پای خود را به تن فاطمه نگذار شکست🥀💔
#فاطمیه
بُکاءالحسِیـن .
﷽
↻آنچہامروز گذشت . .
لفندهرفیقبمونۍقشنگتره!
وضـویـٰادِتوننَـرھ••
شَبِـتونمنـوَربھنـورخُـدا••¡ッ
اِلتمـٰاسدُعـٰا!••
یـٰاعَـلۍمَـدد..••!ッ