eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
بُکاءالحسِیـن .
اگر کسی شأن و منزلت خانم حضرت زهرا رو درک کنه متوجه میشه خانم چقدر بزرگوارن🙂 نمیگم خودم درک کردما نه
من همیشه تو فاطمیه میگم به خانم... میگم مادر... ببینید دل منم هین پهلوتون شکسته ببینید درد دارم((: شما که همیشه مادری کردی بزرگواری کردی، سایه‌چادرتو از سرمون کم نکردی... بازم بیا مادری کن کمک کن قلب شکستمون ترمیم شه💔 بازم لطف کن ما رو از دعای خیرت محروم نکن🙂 بقول حسین‌آقاپویانفر؛ باورکن‌صدای‌ما، به‌خونهٔ‌مولابه‌قنوت‌زهرا‌می‌رسه... اطمینان‌کن‌به‌نگاش اطمینان‌کن‌به‌دعاش بگوبی‌بی‌جان؛دعاگومون‌باش...
شرمنده سرتون و درد آوردم🙂🚶🏻‍♂ حرف آخرم اینه که؛ با‌حضرت‌زهرااُنس‌بگیرید((:! توسل‌کنیدبهشون... مادرهیچ‌کسیودست‌خالی‌ازفاطمیه‌برنمیگردونه اِلْتِـمٰاسِ‌دُعٰآ…💚🌑
ادمینای بزرگوار؛ لطف کنید فعالیت‌هایی که برای دهه فاطمیه انجام میدید یه پایین پیاماتون بذارید((: اجرتون با حضرت زهرا🙂💚
لگدی خورد به در، در که نه دیوار شکست... خانه لرزید و تمام تن تب دار شکست... سمت دیوار و در آنقدر هجوم آوردند... عاقبت پهلوی آن مادر بیمار شکست🥀💔 توی آتش نگران بود و به خود می پیچید... استخوانهای ضعیف تنش انگار شکست... کاش درهای مدینه وسطش میخ نداشت سینه‌ ی زخمی او با نوک مسمار شکست... فضه دل خون شد و با بغض صدا زدثانی پای خود را به تن فاطمه نگذار شکست🥀💔
بُکاءالحسِیـن .
↻آنچہ‌امروز گذشت . . لف‌نده‌‌رفیق‌بمونۍ‌قشنگتره! وضـویـٰادِتون‌نَـرھ•• شَبِـتون‌منـوَربھ‌نـورخُـدا••¡ッ اِلتمـٰاس‌دُعـٰا!•• یـٰاعَ‌ـلۍمَـدد..••!ッ
و بنده از خواب که بیدار میشم...
‹ ‏لا تَدعُوا نُورَ الحُسَين يُخمَد فِي وجودكم › نگذارید نور "حسین علیه‌السلام" در وجودتان خاموش شود...
🤍✨