eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
بُکاءالحسِیـن .
دیگه آمار رو تبریک نمیگم چون لف میدید🗿
بلاخره که لف میدن ولی دمتون گرم قدیمیا عشقید به مولا👀🫀 جدیدا بمونید برامون🫂🫀 https://eitaa.com/boka_220 گوش‌شیطونم کر🦻🏻🤦🏻‍♀
چرا غروب همه ی جمعه ها انقدر دلگیر و خسته کننداس
؟!
هر آدمی به یه « هر چقدم سخت شد من کنارتم، باهم درستش میکنیم » برای روزهایی ك تنهایی زورش به زندگی نمیرسه نیاز داره .
آسمون بشدت ابریه و عاشق این هوا ام.
‏تراپی؟ ‏بله تراپی. ‏هیچ کدوم ازینکارا که میگین جای درمان رو نمیگیره عزیزان.
خیلخب؛ ولش حالا یکی هم لف داد🚶🏻‍♂ یکی از لب مرز ردمون کنه...
باشه؛ ممنونم.
بُکاءالحسِیـن .
باشه؛ ممنونم.
دقیقا دفعه قبلی هم ساعت پنج و نیم بود.
هدایت شده از - مَریح -
- می دونستید دو روز دیگه‍ شهادت شهيد آرمان على ورديه؟! 🥲🫀 نظرتون چيه‍ يهه ختم صلوات ڪوچيک بزاريم؛تا شهید یه گوشه نگاهی به ما بکنه و به ما کمک کنه ماهم شهید بشیم!؟((: هر مقدار صلواتی که میتونید رو توی پیوی برای مَن بفرستید من هم صلوات های فرستاده شده رو توی کانال قرار میدم و در آخر با هم دیگه جمع میبندم ببینم چقدر عاشق شهادت تو ایتا داریم؟! 😉 - فور کنید تا شما هم توی این ثواب سهیم باشید!((: @Mareah_313
https://eitaa.com/maaahfam/1233 خیلی ممنونم؛ در پناه حضرت زهرا'س'باشید