بُکاءالحسِیـن .
دیگه آمار رو تبریک نمیگم چون لف میدید🗿
بلاخره که لف میدن ولی دمتون گرم
قدیمیا عشقید به مولا👀🫀
جدیدا بمونید برامون🫂🫀
https://eitaa.com/boka_220
گوششیطونم کر🦻🏻🤦🏻♀
هر آدمی به یه « هر چقدم سخت شد من کنارتم، باهم درستش میکنیم » برای روزهایی ك تنهایی زورش به زندگی نمیرسه نیاز داره .
هدایت شده از - مَریح -
- می دونستید دو روز دیگه شهادت شهيد آرمان على ورديه؟! 🥲🫀
نظرتون چيه يهه ختم صلوات ڪوچيک بزاريم؛تا شهید یه گوشه نگاهی به ما بکنه و به ما کمک کنه ماهم شهید بشیم!؟((:
هر مقدار صلواتی که میتونید رو توی پیوی برای مَن بفرستید من هم صلوات های فرستاده شده رو توی کانال قرار میدم و در آخر با هم دیگه جمع میبندم ببینم چقدر عاشق شهادت تو ایتا داریم؟! 😉
- فور کنید تا شما هم توی این ثواب سهیم باشید!((:
#فور_واجب
@Mareah_313