eitaa logo
بُت شناسی
2.2هزار دنبال‌کننده
448 عکس
401 ویدیو
23 فایل
🖎نقد و آگاهی در زمینه فِرق انحرافی از ثقلین، نقد تصوف و غلات، نقد مخربین اعتقادی شیعه. بدون خط قرمز در چهارچوب ثقلین instageram.com/botshenasi↩ ❎برای حمایت از کانال خارج نشید.❎
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آ یا شخصی پیدا می شود و از ایشان سوال بپرسد روایت این سخنان شما کجاست؟ آیا در فضائل اهل بیت علیهم السلام روایت نداریم تا برای شیعیان گفته شود و از سخنان بی سند پرهیز شود؟ 🔸 امثال این منبری ها هیچ تفاوتی با رائفی پورها ندارند و آفت بیسوادی باعث شده هر سخنی را به زبان بیاورند. اینها دو لبه یک قیچی هستند که جز دین زدایی و تخریب عقاید شیعیان حاصلی ندارند. @BotShenasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حضرت زینب سلام الله علیها مگر امام است که از تصرف امامت استفاده کند؟ 🔻مگر کسی جرات دارد به ناموس خدا نزدیک شود؟ چرا هر خزعبلاتی به دهانتان می آید به ناموس خدا نسبت می دهید؟ چقدر امثال شما بی حیا شدند که برای بازارگرمی هر اراجیفی را به ذوات مقدسه نسبت می دهید؟ 🔸این داستان چرا در منابع متقدم وجود ندارد؟ @BotShenasi
شیخ محمد السند و افعال الهی ! 📌چندی پیش در جریان دیداری که با آقای سند در بیتشان داشتم این مسئله نقل شد که حسب مبنای او و ایضا شیخیه و بعض فرق باطنیة دیگر (لو لم یتوسّط واسطٌ لما جاز ان ینسب الفعل الی الله مباشراً) • مطابق با مبنای ایشان تاثیر بر جسمِ حادث لازمه‌اش عروض حدوث بر ذات غیر حادث است که تناقض است • لذا این خداوند سبحان نیست که افعال عالم به او منسوب است مباشرا، اصلا در ربوبیتش فعلی از او صادر نیست، بلکه صدور فعل و تاثیر بر حوادث اساسا مطابق مبنای او محال است و اگر فعلی در قرآن و سنت به الله متعال منسوب است از باب علة العلل بودن است ازین حیث که اوست پدید آورنده مؤثر در عالم حادث • به همین جهت می‌گویند وسائطی داریم که همان انوار ازلیة! و مصادیق مقام حقیقت محمدیه هستند، در حقیقت خلقتشان محرّف است به معنای[تجلی مشیت،ظهور ذات به اسم الارادة]. ایشانند مؤثر بر حوادث عالم 🔼مختصری از این مبنا را در صفحه ۶۷ کتاب مبتذل "الغلو و الفرق الباطنیة" می‌بینیم که به این امر مخالف با ضروریات عقل و وحی تصریح دارند ❗️طبق این مبنا دیگر معصومین ع مخلوق نیستند که سبقه عدمیه داشته باشند بلکه ظهور و تجلی ذات حقّند
با تتبع در روایات به خوبی قابل مشاهده است که نام مقدس امام حسین علیه السلام همیشه در کنار حزن و بکاء برده شده است. حتی در روز ولادت حضرت؛ رسول خدا صلی الله علیه و آله مصائب امام حسین علیه السلام را ذکر کردند. آیا سزاوار است که با نام مقدس امام حسین علیه السلام که یادآور حزن و بکاء است، در شب میلاد ایشان هلهله و سوت و کف بزنند، اعمالی که در شان یک شیعه هم نیست، چه برسد به سیدالشهدا علیه السلام ▪️ تحقیقی پیرامون کف زنی در مجالس مولودی کف زنی ، ۲، ۳
8.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🗯 یکی از شارحان فصوص! به دلیل اینکه گفته شده حدیثی که گفتید سند ندارد! چه ادبیاتی به کار می برد! خدا را شکر رزق و حیات و ممات مردم دست اینها نیست! وگرنه با اولین سوال ...! کاش این قوم که مدعی تزکیه نفس هستند! کمی ادب داشتند! @BotShenasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗯 هم سنگیِ کارشناسان سمت خدا با اهل بیت علیهم السلام 🔸 از چه زمانی کارشناسان سمت خدا همطراز و هم سنگ رسول خدا صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام شدند؟ دلیل چیست؟ کجا آمده شما همسنگ معصومین علیهم السلام هستید؟ @BotShenasi
🔻 لَعَنَ اللّٰهُ مَنْ قَتَلَكَ، وَلَعَنَ اللّٰهُ مَنْ جَهِلَ حَقَّكَ، وَاسْتَخَفَّ بِحُرْمَتِكَ، وَلَعَنَ اللّٰهُ مَنْ حالَ بَيْنَكَ وَبَيْنَ ماءِ الْفُراتِ، أَشْهَدُ أَنَّكَ قُتِلْتَ مَظْلُوماً، وَأَنَّ اللّٰهَ مُنْجِزٌ لَكُمْ مَا وَعَدَكُمْ، جِئْتُكَ يَا ابْنَ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وافِداً إِلَيْكُمْ وَقَلْبِي مُسَلِّمٌ لَكُمْ وَتابِعٌ، وَأَنَا لَكُمْ تابِعٌ، وَنُصْرَتِي لَكُمْ مُعَدَّةٌ حَتَّىٰ يَحْكُمَ اللّٰهُ وَهُوَ خَيْرُ الْحاكِمِينَ، فَمَعَكُمْ مَعَكُمْ لَامَعَ عَدُوِّكُمْ، إِنِّي بِكُمْ وَبِإِيابِكُمْ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ، وَبِمَنْ خالَفَكُمْ وَقَتَلَكُمْ مِنَ الْكافِرِينَ، قَتَلَ اللّٰهُ أُمَّةً قَتَلَتْكُمْ بِالْأَيْدِي وَالْأَلْسُنِ. 🔻 وای بر کسانی که حق شما را نشناختند و جای مدح و منقبت شما باعث هتک حرمت شما شدند! آنها که فهم اندکشان و کج فهمیشان باعث شد که شما را با کلماتی مثل خوشگل و ... خطاب کردند. آنها که از اقیانوس فضائل بیشمارتان تنها چشم و ابرو دیدند! خداوند هدایتشان کند.
🌱اقای جوادی آملی و شرک در ولایت!! آقای جواد آملی در تفسیر و ارائه ایدئولوژیِ خود در چهار چوب امامت مطالبی گفته است که مساوی با شرک در ولایت است. ایشان در حالی دارد مطالب خود را عنوان میکند، که ظاهری دینی به آن میبخشد، بسی جای تامل دارد که چرا روحانی شیعی که لقب مرجعیت را یدک میکشد با چنین انحرافی روبرو است! امامت اصیل را انبیای خدا و اولیای الهی یعنی ائمه اطهار – علیهم الصلوة و علیهم السلام – دارند بعد دیگران. هر کس به نوبه‌ی خود، به مقدار سعه‌ی وجودی خود، به مقدار معرفت و حرکت و هجرت و سرعت و سبقت خود که تابع معصومین علیهم‌السلام باشد، می‌تواند امام دیگران باشد.»  عبدالله جوادی آملی، تفسیر موضوعی قرآن مجید، جلد ۱، ص ۱۵۶، مرکز نشر فرهنگی رجاء امام مشخص است، جعل و نصب امام الهی است، دست اشخاص نیست که امام انتخاب کنند یا امام بشوند، حال سوالی که باید از آقای جوادی املی پرسید این است، چگونه اشخاصی میتوانند امام شوند؟ آیه صریح قران است که انی جاعلک للناس اماما! چگونه عده ای میتوانند امام باشند! مگر رسول اسلام در خطبه غدیر نام ۱۲ امام را نفرمود؟ شاید عده ای بگویند امام باید معصوم باشد، اما ایشان فکر آن را هم کرده است. و در ادامه گفتند: راه معصوم شدن باز است؛ هر چند رسیدن به مراحل عالیه عصمت کار ساده‌ای نیست.» توصیه‌ها، پرسش‌ها و پاسخ‌ها، ج 2، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دفتر نشر معارف، ص 78 و 79 راه معصوم شده اند باز است؟ شما چگونه تفسیر قرآن نوشته و آیه تطهیر را نادیده گرفتید؟ انما در آیه مگر حصر نیست ؟ مگر خداوند متعال عصمت را حصر نکرده است؟ چگونه شما میگویید راه معصوم شدن باز است؟ سخن شما را قبول کنیم یا خداوند متعال که معصوم را حصر در چهارده تن میداند؟ بسی جای تامل است که اقای جوادی آملی اینگونه انحراف در امامت و عصمت دارند، و ملقب به مرجعیت هم هستند، واقعا ایشان چگونه میخواهد طلاب را به امامت دعوت کند! https://telegram.me/joinchat/CMkeQTz5AQlyH1hDCEKzbw
🌱 آقای جوادی آملی و تفسیر به رای آیه ولایت! آقای جوادی آملی معتقدند که آیه ولایت برای تمام انبیاء، بعد امام معصوم، و سپس در ردیف آنها برای نائبین خاص و در آخر نائبین عام اهل بیت علیهم السلام ولایت را اثبات میکند! هر پیامی که «انّما ولیّکم الله» دارد، بالاصاله برای انبیاء، بعد امام معصوم، و سپس بالعرض برای نائب خاص آن‌ها مثل مسلم بن عقیل، مالک اشتر، و آن‌گاه برای منصوبین عام این‌ها ... ثابت می‌کند.» مجله حکومت اسلامی، سال اول، شماره اول، پائیز ۱۳۷۵ ص ۷۴ ایشان چگونه تفسیر قران نوشتند در حالی که هیچ آشنایی با قرآن ندارند؟ اشتباه اول ایشان این است که باز انّما که حصر ولایت در تعدادی مشخص است را منکر شده اند و توجهی به آن نکرده اند! ایشان باز هم حصر را شکسته و اباطیل خود را رنگ و بوی دینی بخشیده اند! آقای آملی شما چگونه انّما را که حصر مطلق است را نادیده گرفتید؟ اگر این ایه برای تمام انبیا است چرا حضرت ابراهیم سلام الله علیه اول نبی شد سپس امام؟ چرا خداوند این ولایت را بر تمام انبیا علیهم السلام عرضه نکرده است؟ و در تمام انبیا علیهم السلام تنها به حضرت ابراهیم سلام الله علیه مقام امامت تفویض کرده اند؟ با فرض صحت مطلب شما که برای تمام انبیا علیهم السلام بعد معصومین است، چگونه این ولایت را برای مسلم بن عقیل و مالک اشتر قائل شدید؟ کدام نیابت را معصومین به حضرت مسلم و مالک اشتر علیهم السلام دادند؟ جناب مسلم که فقط یک فرستاده بود برای بررسی اوضاع کوفه! جناب مالک اشتر هم که تنها طلایه دار سپاه بود و والی مصر، چگونه شامل آیه ولایت شده اند؟ براساس استدلال به کدام روایت و ایه اینگونه سخن سرایی کرده اید؟ خداوند ولایت تکوین و تشریع خود را به امیرالمومنین علیه السلام داده است، به جنابان مسلم و مالک هم داده است؟ سبحان الله از این سخن بدعت آمیزِ! شرک در ولایت دارید؟ نائبین عام چگونه به این ایه وصل شدند؟ حدیث شریف امام صادق علیه السلام که فرمودند: أَبِى عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ مَنْ أَشْرَكَ مَعَ إِمَامٍ إِمَامَتُهُ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ مَنْ لَيْسَتْ إِمَامَتُهُ مِنَ اللَّهِ كَانَ مُشْرِكاً بِاللَّهِ اصول كافى جلد ۲ صفحه ۲۰۰ روايت ۶ و فرمود: كسيكه با اماميكه امامتش از جانب خدا است كسى را شريك كند كه امامتش از جانب خدا نيست: بخدا مشرك گشته است. شما چگونه ایه را تفسیر به رای کردید، سپس برای رد گم کنی و فریب مردم دو تا از صحابی را نام برده ای و سپس برای دیگران امامت قائل شدید؟ این شرک به خدای عظیم است، اگر توبه نکنید و به اشتباهتان و فریب مردم اعتراف نکنید، بدانید که وقتی اجل شما برسد، قطعا مشرک از دنیا رفته اید! https://telegram.me/joinchat/CMkeQTz5AQlyH1hDCEKzbw
🌱 آقای جوادی آملی و غصب مقام بقیه اللهی !! اقای جوادی آملی که گفته است هرکس میتواند امام باشد و راه عصمت برای همه باز است. باید سخن عقل ستیزانه طلاب را به مقام بقیه الله بودن توصیف کرده است! ایشان در مراسم عمامه گذاری خطاب به طلاب گفت: لباس شریف روحانیت را در بر کردن یعنی روحانی در کنار سفره حضرت ولی‌عصر (عج) آمده ومی‌خواهد بقیه‌الله شود. سبحان الله! چگونه طلاب میتوانند بقیه الله باشند؟ بر اساس کدام آیه و روایت؟ این سخن شما منافی عقل است.‌ چگونه یک انسان ممکن الخطا میتواند بقیه الله باشد؟ با اینکه همه میدانند ما یک بقیه الله بیشتر نداریم و آن هم حجت بن الحسن ارواحنا فداه میباشد. چه کسی گفته با ملبس شدن به لباس روحانیت به مقام بقیه اللهی میرسند؟ این انحراف فکری شما که پایه آن از فلسفه است و دوری از مکتب آل الله خود را نمایان کرده است. اگر طلاب بقیه الله میشوند، حتما مراجع خدا میشوند! چگونه ایشان ادعای مرجعیت میکند و اینگونه انحراف فکری و عقیدتی در ایشان موج میزند! کاش کمی آیات و روایات را مطالعه میکردید، و شیدای اسفار و فتوحات نبودید! این سخنان نشان میدهد که فلاسفه قطعا دور از مکتب اهل بیت علیهم السلام هستند! https://telegram.me/joinchat/CMkeQTz5AQlyH1hDCEKzbw
🌱 آقای جوادیِ آملی و غصب مقام اهل بیت علیهم السلام!! آقای جوادی آملی در ادامه غصب مقام و منزلت اهل بیت علیهم السلام و شرک قائل شدنشان، این بار طمع به ولایت کردند و گفتند: انسان می‌تواند به مقام ولایت برسد و از اولیای الهی شود؛ .... مقام ولایت تا روز قیامت باز، و ولی الله شدن ممکن است. اینکه آقای جوادی آملی عصمت و امامت و ولایت را به بازی گرفته است و آن را برای هرکسی قائل است، تفکر صوفیانه و فلسفی ایشان است. چون حضرات عمری را در مثنوی و فتوحات سیر کردند، و معتقدند به سخن مولوی که گفته است: اگر نمیتوان الله شد، میتوان موسی کلیم الله شد. (مضمون شعر مولوی ). این دوستان هم معتقدند که میشود معصوم شد، امام شد، ولی الله شد! این سخنان به خوبی ذهن فلسفی ایشان را نمایان میکند. اما در مذهب ما ولی تنها ۱۴ تن هستند، معصوم ۱۴ تن هستند، امام هم که به نص خاتم الانبیا صلی الله علیه وآله ۱۲ تن هستند. کسی که به مقام ولایت برای دیگران قائل باشد، قطعا از مذهب شیعه خارج شده است. و مصداق لعن زیارت عاشورا که خدا لعنت کند کسانی که مقام شما را غصب کردند و شما را از مقامتان عزل کردند. اما در ادامه اقای جواد آملی میگوید: وقتی مرحله سبقت و جلو افتادن و «السابقون السابقون» شکل گرفت، دیگران کنار می‌افتند، وقتی دیگران کنار افتادند در بین این سابقین آنکه اسبق از همه است، آنکه اعلم از همه است،آنکه اعدل از همه است، آنکه شجاع‌تر از همه است، آنکه مدیر و مدبرتر از همه است، در جمع، آنکه انسان کامل است، می‌شود امام.»  این دلایلی که ایشان برای امام شدن عنوان کرده است همه از خودش هست و هیچ دلیل شرعی ندارد، چون جعل و نصب امام به دست خداوند سبحان است. در ثانی امام اعدل و شجاع و مدیر و مدبر را که خدا برای ما برگزیده است. حال بگوییم در زمان غیبت امامی ما برای خودمان تعیین کنیم که حرف سقیفه است، اما نمیشود گفت: امامی شجاع تر هست؛ امام زمان شجاع تر تر ، اخه این حرفهای صد من یه غاز جز از مریدان ابن عربی از هیچ صاحب عقل و درکی صادر نمیشود. توصیه ها و پرسش ها و پاسخ ها، ج۲، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، دفتر نشر معارف ص ۷۸ و ۷۹ عبدالله جواد آملی، تفسیر موضوعی قرآن مجید، جلد ۱ ص ۱۵۶، مرکز نشر فرهنگی رجاء https://telegram.me/joinchat/CMkeQTz5AQlyH1hDCEKzbw