همین كه مىدانم کسى شـبیه تو نـیست؛
چقدر دلهرهآورتر از
نبودن توست...
میگفت: تفاوت قدهایمان آنجا برایم مطلوب میشود که برای بوسیدنِ تو قَد میکشم.
خداراشکر میکنم بابت فرارسیدن روزهای دائم ابری، شب شدن ساعت ۵ بعدازظهر، پوشیدن لباسهای زیبا و مخفی کردن هرآنچه با باشگاه و رژیم درست نشد.
لبخند بزن،
شاد بمان در نظر شهر
لب باز نکن...
با تو همین شهر چه ها کرد
در ازدحام دنیا
اگر انسانی را یافتی
که تو را میفهمد رهایش نکن،
چقدر آنها که ما را نمیفهمند بیشمارند...