eitaa logo
CGTools.ir
63 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
3 ویدیو
0 فایل
بزرگترین منبع آموزش های سه بعدی👇👇 🌐 www.CGTools.ir خدمات سایت: ❇️آموزش انیمیشن ❇️آموزش نرم افزارهای سه بعدی ❇️مدل های سه بعدی درختان، بتن و متریال لینک گروه : https://eitaa.com/joinchat/998769086C11dbe5984b ارتباط با مدیر : 🆔@Admin_CGTools
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🥀 السلام‌علیک‌یاعلی‌بن‌موسی‌الرضا مرغ دلم شور و نوا می کند ذکر علی بن رضا می کند می پرد و می رود از سینه ام آه که عشق تو چه ها می کند ▪️شهادت امام رئوف و غریبمان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام تسلیت باد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش طراحی بازی قابل پخش با استفاده از Blueprint در Unreal Engine Replayable Game Design Using Blueprint in Unreal Engine -------------------------- چیزی که یاد خواهید گرفت : در این آموزش Unreal Engine، ما اصول طراحی قابلیت پخش مجدد، غیرقابل پیش‌بینی ساختاری، و تکرار سریع را در ایجاد یک سیستم Blueprint که می‌تواند سطوح بازی در هر اندازه‌ای را با اشیاء بازیکن تعاملی (پیکاپ) که به‌طور تصادفی قرار گرفته‌اند، پر کند. ما همچنین از سودمندی آرایه‌ها و کلاس‌های بازیگر برای سازماندهی سیستم خود در یک کلاس بازیگر قابل جابجایی استفاده می‌کنیم که می‌تواند به سرعت و به راحتی برای نیازهای بسیاری از انواع بازی‌ها تغییر یابد. در پایان این آموزش Unreal Engine، ارزش ایجاد سیستمی را خواهید فهمید که باعث صرفه جویی در کار شما در ساخت بازی می شود و به شما این امکان را می دهد که سریعتر مرحله توسعه را شروع کنید که در آن می توانید تجربه بازیکن را به خوبی تنظیم کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.7.2. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
بررسی اجمالی سیستم مواد و تکنیک های اساسی و پیشرفته در Unreal Engine 5 Unreal Engine 5 Material System Overview - Fundamental - Advanced Techniques -------------------------- این کارگاه جامع 8 فصلی که توسط مهندس پروژه‌های دیجیتال سرب چارلستون سیلورمن تدریس می‌شود، یک نمای کلی از سیستم مواد Unreal Engine 5 ارائه می‌دهد. چارلستون با ارائه بینش های ارزشمند در مورد عملکردهای Unrea، l و نشان دادن نحوه استفاده از بسیاری از ویژگی های موجود در سیستم قدرتمند آن، بیننده را از طریق تنظیمات اولیه و پیشرفته که هنرمندان Unreal باید بدانند برای اطمینان از بافت ها و متریال ها راهنمایی می کند. به طور موثر توسط UE5 استفاده می شود. با دنبال کردن این کارگاه، هنرمندان با پایه های مستحکم مورد نیاز برای درک کامل و خلق تقریباً هر ماده ای که می توان تصور کرد، توانمند می شوند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش ایجاد دارایی بازی در آنریل اینجین Game Asset Production Pipeline in Unreal Engine -------------------------- در این سری از آموزش‌ها، خط لوله ایجاد یک دارایی بازی مش استاتیک برای Unreal Engine 4 را مورد بحث قرار می‌دهیم. ما با بحث در مورد برخی از نکات تنظیم کلی که باید قبل از ایجاد محتوا برای Unreal Engine 4 به آنها توجه داشته باشید، شروع می‌کنیم.سپس به ایجاد یک مش بازی بر اساس مش پلی بالا که ارائه می کنیم می پردازیم. در اینجا ما در مورد چگونگی ایجاد سریع یک مش با وضوح پایین و چگونگی دوباره‌شناسی آن با جزئیات کافی برای ثبت جزئیات با وضوح بالا در یک نقشه معمولی بحث خواهیم کرد. سپس ما یاد می گیریم که چگونه مش خود را UV کنیم و چگونه نقشه های حیاتی را برای ایجاد یک دارایی بازی با کیفیت بالا بسازیم.پس از آن، نحوه ایجاد سریع تکسچرها با استفاده از dDo، یک نرم افزار تکسچرینگ رویه ای قدرتمند را یاد خواهیم گرفت. سپس با نهایی کردن دارایی خود با مواد، برخوردها و LOD شروع به تکمیل آموزش می کنیم تا در نهایت دارایی را به Unreal Engine 4 وارد کنیم. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش توسعه بازی چند نفره با Unity و Fusion Multiplayer Game Development with Unity and Fusion -------------------------- در بخش اول با فوتون فیوژن و یونیتی شروع می کنیم. در بخش دوم با آموزش اصول فوتون فیوژن آشنا می شوید: - توپولوژی های شبکه - نحوه ایجاد جلسات آنلاین - مدیریت ورودی - تخم ریزی بازیکنان شبکه ای در بخش سوم، ما بیشتر بر روی مکانیک بازی تمرکز خواهیم کرد که در آن یاد خواهید گرفت: - نحوه ایجاد یک کنترلر ماشین شبکه ای - نحوه همگام سازی پخش کننده های شبکه درسراسر شبکه - مدیریت دوربین - و بیشتر... 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش نحوه ساختن یک دنیای Minecraft رویه ای مینیاتوری با استفاده از Blender Create a Procedural World From Scratch with Geometry Nodes -------------------------- چیزی که یاد خواهید گرفت : - آموزش ساخت بافت با استفاده از GIMP - اصول اولیه باز کردن هندسه سه بعدی و اعمال بافت ها را دنبال کنید - درک بهتری از نحوه استفاده از گره های هندسی بلندر داشته باشید - یک تنظیم اولیه صحنه شامل تنظیمات دوربین، نور و رندر را کامل کنید. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
بریم سراغ یه پست بسیار پر طرف دار و عالی 🤩 که خیلی از دوستان منتظرش بودن ❤️تقدیم نگاه مهربانتون 👇👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
زنده - گسترده ترین دوره آموزشی انیمیشن در بلندر Alive- Animation course in Blender -------------------------- زنده : گسترده ترین دوره انیمیشن Blender است که تا به امروز منتشر شده است. این شما را از اصول اولیه حرکت در Blender به انیمیشن اکشن شخصیتی سطح بالا و پیشرفته می برد. الزامات دوره : این دوره برای انیماتورهای حرفه ای از مبتدی تا حرفه ای انیمیشن است. نیازی نیست که بدانید چگونه در Blender متحرک سازی کنید، اما برای اینکه با UI، ابزارهای پایه و ناوبری آن راحت باشید، به تجربه کمی در نرم افزار نیاز دارید. آنچه در دوره گنجانده شده است: - بیش از 180 ویدیو - بیش از 32 ساعت درس و تمرین - همه فایل های مخلوط کن در هر درس - یک دکل توپ - دکل سنجاب پلی پایین - دکل ربات مکانیکی نبرد - یک دکل شخصیت فوق‌العاده قهرمان "Trident". 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش ایجاد پرتو انرژی جادویی در Houdini و Nuke VFX Magical Energy Beam - Houdini - Nuke VFX Course -------------------------- به دوره جدید هودینی: پرتو انرژی جادویی خوش آمدید. در این دوره ما قصد داریم کل این عکس VFX را از ابتدا تا انتها با Houdini، Nuke و Redshift ایجاد کنیم. ابرهای حجمی : ما قصد داریم در هودینی با ایجاد ابرها با استفاده از هندسه به عنوان پایه شروع کنیم، و سپس از Volume VOP برای حذف چگالی، چرخاندن و تغییر شکل حجم های خود برای متحرک سازی ابرها استفاده خواهیم کرد. موج شوک ذرات : برای اثر موج شوک، می‌خواهیم یک شبیه‌سازی pyro ایجاد کنیم و از سرعت برای به حرکت درآوردن ذرات خود استفاده کنیم. برای ذرات، ما به دنبال روش‌های مختلف برای اصلاح فرارفت سرعت هستیم تا ظاهری منحصر به فرد و جادویی ایجاد کنیم. من همچنین قصد دارم چند راه سریع و آسان برای ایجاد رنگ های جالب تر با جزئیات زیاد به شما نشان دهم. و.. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش ساخت یک صحنه سه بعدی پیشرفته در بلندر Level Up in Blender- Build an Advanced 3D Scene -------------------------- آنچه خواهید آموخت : * طراحی اشیاء واقع گرایانه با تکنیک های مدل سازی پیشرفته یک صحنه اتاق معماری بسازید * قدرت دارایی ها و اصلاح کننده های از پیش ساخته شده را کشف کنید * با استفاده از مواد سه بعدی رنگ و بافت را به صحنه خود اضافه کنید * بعلاوه، شما بینش ارزشمندی در مورد گردش کار * درک و نحوه مدل سازی کل صحنه به عنوان یک طراح سه بعدی تمام وقت به دست خواهید آورد. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش کدنویسی پیشرفته افترافکت برای موشن دیزاین Advanced After Effects Coding for Motion Design -------------------------- در این دوره آنلاین چه چیزهایی یاد خواهید گرفت : * مبانی کدنویسی * تکرار مرحله: تبدیل خواص * تکرار مرحله: متحرک سازی با "valueAtTime". * تکرار مرحله: کار با افکت ها و لایه ها * تصادفی سازی: متحرک سازی چندین لایه * تصادفی سازی: جابجایی 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلاااام به روز دیگه و یه فرصت دیگه برای ادامه دادن خوش آمدید 💐