دوره مستر کلاس انیمیشن
Animation Master Course
--------------------------
محتوای آموزش :
ماژول 1 : افتر افکت (15 ویدیو)
ماژول 2 : متن و پس زمینه (5 ویدیو و 20 انیمیشن)
ماژول 3 : انیمیشن های گرافیکی (5 ویدیو و 9 انیمیشن)
ماژول 4 : نمودارها و نقشه ها (9 فیلم و 15 انیمیشن)
ماژول 5 : انیمیشن ها (6 ویدیو و 7 انیمیشن)
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#After_Effects
آموزش ساخت نینتندو بازی "گیم بوی در Blender and Substance Painter
Creating a Nintendo GameBoy in Blender and Substance Painter
--------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت :
* آموزش ایجاد مدل های بسیار واقعی با استفاده از Blender و Substance
* آموزش مدلسازی سه بعدی در بلندر
* آموزش ایجاد بافت های واقعی در Substance Painter
* آموزش ایجاد یک پایه از شروع تا پایان
* آموزش استفاده از مواد و ماسک های هوشمند در Substance Painter
* یاد بگیرید که با تصاویر مرجع کار کنید و از آنها برای ایجاد مدل های سه بعدی از تصاویر دو بعدی استفاده کنید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender
#Substance_Painter
آموزش ویرایش گر مواد در آنریل انجین -پارت 1
Unreal 5 Materials - Part 1 Environments
--------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت :
* درک جامعی از ویرایشگر مواد در Unreal 5 داشته باشید
* بهترین شیوه ها و گردش کار برای استفاده از توابع و تولید مواد بهینه را بیاموزید
* نحوه استفاده از دادههای جاهای دیگر در موتور برای ساخت مواد پویا را بررسی کنید
* تمام دانش پایه را در نمونه های محیطی مانند مناظر و نقاشی ورتکس اعمال کنید
الزامات
* برخی درک اولیه از مدل سازی سه بعدی و unreal engine
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#unreal_engine
آموزش بررسی موقعیت جهانی Offset در مواد در موتور Unreal 5 - پارت 2
Unreal 5 Materials - Part 2 World Position Offset
--------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت:
* درک جامعی از ویرایشگر مواد در Unreal 5 داشته باشید
* بهترین شیوه ها و گردش کار برای استفاده از توابع و تولید مواد بهینه را بیاموزید
* با اصول ریاضیات مختلف فضاها و برداری آشنا شوید
* نحوه استفاده از ریاضیات به انیمیشن در Unreal 5 را با استفاده از موقعیت جهانی آفست کاوش کنید
الزامات :
* برخی درک اولیه از مدل سازی سه بعدی و موتور غیرواقعی
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#unreal_engine
آموزش ساخت متریال در آنریل انجین - پارت 3
Unreal 5 Materials - Part 3 VFX Materials
--------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت :
* تنظیمات اولیه و پیشرفته برای ساخت مواد VFX در UE5 را از ابتدا درک کنید
* با نمونه های کار شده به موضوعات مختلفی مانند مواد احتراق و آب بپردازید
* بهترین شیوه های استاندارد صنعت برای ابزارها و گردش کار برای مواد VFX را بیاموزید
* بیاموزید که کجا و چگونه می توانیم مواد خود را * برای بهترین عملکرد در زمان واقعی بهینه کنیم
الزامات:
برخی از دانش مواد UE5 فرض خواهد شد. قسمت 1 و 2 توصیه می شود اما لازم نیست.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#unreal_engine
آموزش ایجاد بازی سوم شخص و ایجاد محیطهای سبک شده در آنریل انجین
Unreal Engine 5 Third Person Game i Stylized Environment
--------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت :
* تکمیل مقدمه ای بر Unreal Engine 5 (UE5) از طریق یک دوره آموزشی 2 در 1 با دو پروژه Capstone
* آموزش نحوه ایجاد امواج اقیانوس در زمان واقعی با افزونه داخلی UE5
* ساخت جزایر دقیق با جادوی غیر واقعی عملکرد اسپلاین UE5
* بررسی اصول طراحی Greybox.
* تکمیل یک مبتدی برای تسلط بر ورود به دنیای اسکای باکس ها، ساختن خودتان، و دادن آسمان آبی رویایی و فضای ابری کرکی به بازی خود
* تسلط بر هنر ساخت و ساز دیجیتال با تمرکز بر طراحی شهر و شهر با استفاده از قطعات مدولار
* حرکت قایق ها به صورت واقع بینانه با سیستم شناوری UE5
* دمیدن زندگی در یک بندر مصری با آب های واقعی اقیانوس و حرکات موج
* طراحی یک ورودی طاق نما، پر جمعیت کردن کوچه ها، ساخت عمارت شهری، و پروژه های دیگر در برنامه ریزی شهری در UE5
* طراحی و ترکیب شاخ و برگ برای یک محیط خشک تلطیف شده
* طراحی مش های کوئست سفارشی و یادگیری نحوه ادغام هر تکیه گاه در صحنه خود
* غواصی عمیقتر در UE5، کاوش در پیچیدگیهای آن و یادگیری هنر تخمریزی بازیکنان، ادغام شخصیتها و موارد دیگر
* ایجاد یک نقشه دروازه با کنترل از راه دور، و متحرک کردن اقدامات درب با افزایش تعامل آن
طراحی طرح نهایی تلاش دهنده
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#unreal_engine5
آموزش ایجاد کاراکتر سه بعدی واقع گرایانه در زیبراش
Realistic 3D Character with Zbrush
--------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت :
* درک آناتومی انسان در سه بعدی، از جمله سیستم های اسکلت و ماهیچه ها.
* امکان ایجاد بدن انسان از نظر آناتومیک صحیح در Zbrush یا هر نرم افزار مجسمه سازی بدون استفاده از اسکن یا مش های پایه
* امکان ایجاد توپولوژی متحرک آماده برای تولید
* قابلیت ایجاد مجموعه های خوب UV
* امکان ایجاد جزئیات اولیه، ثانویه و ثالث بر روی یک مجسمه.
* درک فرآیند تکسچرینگ با استفاده از طرح ریزی عکس و رویکردهای هنری بیشتر در Substance Painter، اما با تکنیک هایی که می تواند در ماری یا سایر نرم افزارهای تکسچر نیز اعمال شود.
* درک کل گردش کار خلق شخصیت، نه محدود به نرم افزارهای مورد استفاده در دوره.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Zbrush