آموزش ایجاد بازی سوم شخص و ایجاد محیطهای سبک شده در آنریل انجین
Unreal Engine 5 Third Person Game i Stylized Environment
--------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت :
* تکمیل مقدمه ای بر Unreal Engine 5 (UE5) از طریق یک دوره آموزشی 2 در 1 با دو پروژه Capstone
* آموزش نحوه ایجاد امواج اقیانوس در زمان واقعی با افزونه داخلی UE5
* ساخت جزایر دقیق با جادوی غیر واقعی عملکرد اسپلاین UE5
* بررسی اصول طراحی Greybox.
* تکمیل یک مبتدی برای تسلط بر ورود به دنیای اسکای باکس ها، ساختن خودتان، و دادن آسمان آبی رویایی و فضای ابری کرکی به بازی خود
* تسلط بر هنر ساخت و ساز دیجیتال با تمرکز بر طراحی شهر و شهر با استفاده از قطعات مدولار
* حرکت قایق ها به صورت واقع بینانه با سیستم شناوری UE5
* دمیدن زندگی در یک بندر مصری با آب های واقعی اقیانوس و حرکات موج
* طراحی یک ورودی طاق نما، پر جمعیت کردن کوچه ها، ساخت عمارت شهری، و پروژه های دیگر در برنامه ریزی شهری در UE5
* طراحی و ترکیب شاخ و برگ برای یک محیط خشک تلطیف شده
* طراحی مش های کوئست سفارشی و یادگیری نحوه ادغام هر تکیه گاه در صحنه خود
* غواصی عمیقتر در UE5، کاوش در پیچیدگیهای آن و یادگیری هنر تخمریزی بازیکنان، ادغام شخصیتها و موارد دیگر
* ایجاد یک نقشه دروازه با کنترل از راه دور، و متحرک کردن اقدامات درب با افزایش تعامل آن
طراحی طرح نهایی تلاش دهنده
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#unreal_engine5
آموزش ایجاد کاراکتر سه بعدی واقع گرایانه در زیبراش
Realistic 3D Character with Zbrush
--------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت :
* درک آناتومی انسان در سه بعدی، از جمله سیستم های اسکلت و ماهیچه ها.
* امکان ایجاد بدن انسان از نظر آناتومیک صحیح در Zbrush یا هر نرم افزار مجسمه سازی بدون استفاده از اسکن یا مش های پایه
* امکان ایجاد توپولوژی متحرک آماده برای تولید
* قابلیت ایجاد مجموعه های خوب UV
* امکان ایجاد جزئیات اولیه، ثانویه و ثالث بر روی یک مجسمه.
* درک فرآیند تکسچرینگ با استفاده از طرح ریزی عکس و رویکردهای هنری بیشتر در Substance Painter، اما با تکنیک هایی که می تواند در ماری یا سایر نرم افزارهای تکسچر نیز اعمال شود.
* درک کل گردش کار خلق شخصیت، نه محدود به نرم افزارهای مورد استفاده در دوره.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Zbrush
آموزش توسعه بازی و ساخت فیلم در آنریل انجین
Unreal Engine 5: Niagara VFX and Sequencer for Beginners
--------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت :
* نحوه پیمایش در Unreal
* نحوه ایجاد FX بلادرنگ در نیاگارا
* نحوه ایجاد متریال های مختلف برای VFX در Unreal و Photoshop
* نحوه ایجاد اکشن و محیط FX مانند انفجار، دود فرود هلیکوپتر، کوکتل مولوتف و غیره
* نحوه استفاده از Sequencer برای ایجاد سینماتیک خیره کننده
* نحوه ایجاد صحنه کامل سینمایی CG با FX داخل
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Unreal_Engine_5
سلااااام صبح زیباتون بخیر و دل انگیز به امروز خوش آمدید .🌹
از شروع دوباره نترس ، این دفعه از صفر شروع نمیکنی ، از تجربه هات شروع می کنی 😎😉
آموزش ایجاد دارایی برای قهرمانان بازی و سینمایی
Creating Hero Assets for Games - Cinematics
--------------------------
برخی از موضوعات اصلی که به آنها خواهیم پرداخت به شرح زیر است :
* برنامه ریزی صحیح پروژه و ایجاد بلوک از دارایی ما.
* ایجاد نسخه low poly.
* ایجاد نسخه پایه high poly.
* مجسمه سازی هر گونه آسیب و جزئیات اضافی در پلی بالا ما.
* به طور موثر مدل ما را با اشعه ماوراء بنفش باز و پخت می کند.
* ایجاد بافت های ما در چند مرحله، شروع با جزئیات ارتفاع، سپس رنگ های پایه، سپس تعریف مواد و برخی از پرداخت نهایی.
* رندر کردن دارایی خود در کیسه ابزار Marmoset و ایجاد تصاویر نهایی.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender
#Zbrush
#Substance_Painter
#Marmoset_4
آموزش بافت سازی لوازم جانبی واقع گریانه
Realistic Prop Texturing - In-Depth Tutorial Course
--------------------------
در این دوره، همه چیزهایی را که برای ایجاد نتایج نهایی که در تصاویر و تریلرها می بینید، باید بدانید. در کنار این، تکنیک های مشابه را می توان تقریباً برای هر نوع مدلی اعمال کرد.این دوره شامل بیش از 18 ساعت محتوا است - شما می توانید هر مرحله را دنبال کنید - این دوره شامل چند وقفه کوچک است. این فقط برای سرعت بخشیدن به کارهای بسیار تکراری است، بقیه در زمان واقعی انجام می شود.ما با بررسی برخی از خطاهای پخت که ممکن است با آنها روبرو شوید و نحوه رفع آنها شروع می کنیم. سپس ابتدا تمام اطلاعات ارتفاع خود را به منظور تسهیل استفاده از نقاط لنگر ایجاد می کنیم. سپس به ایجاد مواد اولیه خود ادامه می دهیم، داستان سرایی را به شکل سایش و پاره شدن، نقاشی های کریون و موارد دیگر اضافه می کنیم، بیت های مختلفی از متن را در Adobe Illustrator ایجاد می کنیم تا در مدل خود استفاده کنیم و برخی از پرداخت های نهایی را انجام دهیم.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Substance_3D_Painter
#Adobe_Illustrator
#Marmoset_Toolbag_4
پلاگین Chaos Vantage 2.0.1
Chaos Vantage 2.0.1
--------------------------
Chaos Vantage ابزاری است که صحنه های V-Ray را در یک محیط 100% ردیابی اشعه در زمان واقعی کاوش و دستکاری می کند.کاوش صحنه با کیفیت بالا در زمان واقعی.پیچیده ترین پرتوهای صحنه های تولید سه بعدی V-Ray خود را که در زمان واقعی ردیابی شده اند، کاوش کنید. با Chaos Vantage، هیچ تبدیل زمان بری وجود ندارد. به سادگی صحنه V-Ray کامل خود را در Vantage بکشید و رها کنید و شروع به کاوش کنید. به سرعت تجسم های با کیفیت بالا یا پیش تجسم های معماری، فیلم سازی، خودرو و موارد دیگر ایجاد کنید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#پلاگین
نرم افزار SketchUp Pro 2023 23.1.319
SketchUp Pro 2023 23.1.319
--------------------------
ابزارهایی برای جعبه ابزار مدل سازی سه بعدی شما:
* در SketchUp Pro برای دسکتاپ
* مدل سازی سه بعدی سریع و آسان برای هر چیزی که بتوانید تصور کنید.
* در SketchUp برای وب
مدل ساز قدرتمند وب ما، با تمام ویژگی هایی که * برای تبدیل طرح های خود به چیزهای واقعی نیاز دارید.
* فضای ذخیره سازی ابری نامحدود
* پروژه های خود را در فضای ابری به اشتراک بگذارید، همکاری کنید و ذخیره کنید. انعطاف و آرامش خاطر به دست آورید.
* مستندات طراحی دو بعدی
* با LayOut مجموعههای طراحی کوچکشده را به صورت دو بعدی ایجاد کنید.
* مشاهده مدل VR
* مشتریان خود را شگفت زده کنید با مروری بر پروژه خود در Microsoft HoloLens، HTC Vive، یا Oculus، در تلفن یا رایانه لوحی خود.
* ویژگی هایی که پروژه های شما را متعلق به شما می کند
* با سبکها، متریالها و Outliner سفارشی، پروژهتان را طوری جلوه دهید که فقط خودتان میتوانید. و با Dynamic Components کار را روان و آسان کنید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#SketchUp_Pro
آموزش ایجاد مواد فلزی با Redshift برای C4D
Demystify Redshift Materials in C4D
--------------------------
در این کلاس ما از قدرت فوق العاده Redshift برای ایجاد بیش از 50 متریال فلزی استفاده خواهیم کرد. با استفاده از Shader Graph، گام به گام ویرایشگر گره را رمزگشایی می کنیم، زیرا مواد واقعی عکس را از ابتدا ایجاد می کنیم. ما تعداد زیادی محتوا از نقشههای نویز، بافتها، بازتابها، نقشههای برآمدگی، نقشههای جابجایی و غیره را پوشش خواهیم داد. آموزش نحوه و زمان استفاده از هر قطعه از پازل برای ایجاد مواد شگفتانگیز.در این کلاس، فرآیند ایجاد مواد فلزی در داخل Shader Graph برای موتور رندر Redshift در داخل Maxon's Cinema 4D (C4D) را یاد خواهیم گرفت. این کلاس برای مبتدیان و کاربران با تجربه است که به دنبال یادگیری نحوه استفاده از بسیاری از ابزارها و نکات گردش کار در Redshift Shader Graph به منظور ایجاد مواد شگفت انگیز هستند. اگر با Redshift کاملاً جدید هستید، ابتدا باید دوره مقدماتی من برای Redshift: The Basics را بخوانید. در طول این دوره ما بیش از 50 فلز ایجاد می کنیم و بسیاری از رایج ترین گره ها و نحوه کار آنها را تجزیه می کنیم. ساده شروع می کنیم و گره به گره بالا می رویم. در پایان شما مواد بسیار پیچیده را به راحتی ایجاد خواهید کرد.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Redshift
نرم افزار Plasticity
Plasticity 1.2.14
--------------------------
Plasticity ابزار نهایی برای متخصصان خلاق در صنعت بازی های ویدیویی، طراحی محصول و فراتر از آن است. با گردش کارهای CAD که برای قابلیت تولید طراحی شده اند، خداحافظی کنید. Plasticity تمام قدرت مدل سازی NURBS را همراه با بهترین نوآوری های گردش کار از نرم افزار مدل سازی چند ضلعی ارائه می دهد. این ترکیب منحصربهفرد به شما انعطافپذیری و خلاقیتی را میدهد که برای تحقق بخشیدن به ایدههایتان نیاز دارید
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Plasticity
سلااام به امروز خوش اومدید.❤️
خداوندا مرا در مسیر چیزی که برایم مقدر نکرده ای خسته ام نکن 🤲
انجمن انیمیشن هفته اول
Animation Fellowship Week 1
--------------------------
به هفته 1 فیلم Unreal Fellowship: Animation خوش آمدید.این هفته با موارد زیر آشنا خواهید شد: انتقال از تولید قدیمی به موتور غیرواقعی، مقدمه ای به ترتیب دهنده، مقدمه ای بر انیمیشن، جذب FBX، مقدمه ای بر ریگ کنترل، و گردش های کاری تولید انیمیشن. همچنین سخنرانان مهمان جان فیلدینگ، شزی آنگولو، میگل اورتگا و تران ما، گرگ ریچاردسون، و تونی بورن درباره هنر خود به اشتراک می گذارند.
و..
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#unreal_engine