کتابخانه گیاهی اثر لیسیانسکی
Library of Vegetation by Lisyanskiy Vol.01
--------------------------
کتابخانه گیاهی اثر لیسیانسکی :
• مدل ها حداقل در 12 تنوع ارائه می شوند،
• و هر مدل از 4 تا 10 بافت برگ مختلف دارد.
• مجموعه در قالب زیر فایل شده است: 3ds max 2012 و corona renderer
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#متریال
افزونه Forester
3DQUAKERS Forester 1.5.5 For Cinema 4D R18
--------------------------
Forester افزونه ای برای Maxon Cinema 4D است که ابزارهایی را برای ایجاد عناصر طبیعی مانند درختان، گیاهان، سنگ ها و همچنین توزیع زمین شناسی آنها در زمین های چند ضلعی ارائه می دهد. Forester از 4 ماژول به نام های Forester Trees، Multiflora، MultiCloner و Forester Rock تشکیل شده است. Forester یکی از بهترین و موفق ترین پلاگین های Cinema 4D است زیرا یک راه حل کاملا رویه ای برای ایجاد محیط در فضای کاری آشنا Cinema 4D ارائه می دهد.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#متریال
دانلود کیت بازی بقا در آنریل انجین
Survival Game Kit
--------------------------
کیت بازی Survival V2 تمام ویژگیهای نسخه اصلی را با تغییرات گسترده مانند سیستم موجودی به سبک "Jigsaw"، سلاحهای مبتنی بر پرتابه و منوی اصلی کامل و در سیستم منوی بازی فقط برای نام بردن چند مورد به ارمغان میآورد. V2 همچنین شامل Player Building System V2 یک سیستم ساخت بازیکن کاملاً جدید است که از ابتدا برای نیازهای بازیهای بقای مدرن ساخته شده است.و....
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Unreal_Engine
World Spawner جعبه ابزار پیشرفته برای Unreal Engine
World Spawner
--------------------------
پلاگین World Spawner شامل سه سیستم اصلی با ده ها پارامتر و توابع ادغام متناسب با پروژه شما است:
• جمعیت سریع: به جمعیت کارآمد و سریع سطوح با NPCها، لوت ها و آیتم ها اجازه می دهد.
• بهینه سازی: دارای یک سیستم LOD منحصر به فرد و یک سیستم بهینه سازی میدان دید دوربین است که کیفیت بصری را حفظ می کند و عملکرد را افزایش می دهد.
• ویژگی Path and Waypoint: دارای سیستم حرکت و اجتناب خود است که انتقال بدون درز بین سطوح بهینهسازی برای زمین و هوش مصنوعی پرواز را تضمین میکند. سازگار با شخصیت (جزء حرکت شخصیت)، پیاده (حرکت پیاده شناور) یا بازیگران ساده، همه با تنظیمات متعدد
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#پلاگین
آموزش تسلط بر طراحی داخلی آشپزخانه با Revit
Mastering Kitchen Interior Design with Revit
--------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت :
• شناخت طراحی آشپزخانه های کاربردی و زیبا
• استفاده از Master Autodesk Revit برای طراحی داخلی
• متریال، بافت و نور را اعمال کنید
• رندرهای با درجه حرفه ای تولید کنید
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Revit
آموزش طراحی ماشین های سه بعدی وطراحی داخلی و بیرونی این خودرو ها
3D Cars - Inside and Out by CGMasters
--------------------------
در اینجا دوباره می رویم، اما این بار دوره بزرگتر، بهتر است، و چیزهای جدید زیادی وجود دارد، از جمله فضای داخلی کامل. آموزشهای قبلی من در زمینه مدلسازی خودرو توسط طراحان غولهای صنعتی مانند هیوندای، ولوو، و فورد و همچنین شرکتهای برتر بازی و فیلم در سراسر جهان مورد مطالعه قرار گرفته است. و حالا من از آن تکنیک ها استفاده کرده و آنها را حتی بهتر کرده ام. در این دوره آموزشی گام به گام، با طراحی شگفتانگیز خودرو توسط طراح حرفهای لی روزاریو، آشنا میشویم، و راههای جدیدی را به شما نشان میدهیم تا حتی سختترین چالشهای سطح سخت را به راحتی حل کنید، همانطور که از همان ابتدا با هم این ماشین فوقالعاده را میسازیم. راس به رندرهای نهایی
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender
کلاس کارشناسی ارشد طراحی سطح : همه در یک دوره کامل
Level Design Master Class: All in One Complete Course
--------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت :
• طراحی سطح را در Unreal Engine و Unity بیاموزید
• معرفی کامل طراحی سطح
• نگاهی جامع به مقیاس بزرگتر Rational Design
• چگونه یک ترکیب فراگیر در یک سطح بسازیم
• چگونه می توان به طور موثر یک بازیکن را در یک سطح با استفاده از Mise en صحنه هدایت کرد
• استفاده از معماری برای ایجاد یک تجربه جذاب برای بازیکن
• حفظ یک گردش کار کارآمد به عنوان یک طراح سطح
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Unreal_engine
#Unity
آموزش روش جدید نقاشی بافت دارایی های بازی دربلندر
New way of Texture painting Game assets in Blender 3.6
--------------------------
آنچه خواهید آموخت :
• از Blender استفاده کنید و رابط کاربری آن را درک کنید
• حالت ویرایش و بسیاری از تکنیک های مدل سازی
• باز کردن بسته بندی اشعه ماوراء بنفش به روشی هوشمندانه
• نقشه UV را بیاموزید و همه مدل ها و نحوه اضافه کردن درزهای علامت را باز کنید
• نقاشی با دست/نقاشی بافت در بلندر
• نورپردازی، کامپوزیت و رندرینگ
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender
پروژه ی Easy Survival RPG در آنریل انجین
Easy Survival RPG v4
--------------------------
پروژه Easy Survival RPG چیست؟
پروژه ی hEasy Survival RPG برای Engine است که تقریباً همه چیزهایی را که برای توسعه بازی های چند نفره Survival، RPG، Survival RPG، Adventure و غیره نیاز دارید را در بر می گیرد. تمام مکانیک ها از ابتدا برای چند نفره طراحی شده اند.
با Easy Survival RPG شما چندین سال و صدها هزار دلار صرفه جویی می کنید تا عملکرد یکسان و همه ویژگی ها را توسعه دهید. در قیمت خرید، دسترسی به انجمن خصوصی Discord ما گنجانده شده است، جایی که میتوانید افراد همفکر، دوستان جدید، و پاسخ به سؤالات خود را در میان بیش از 4600 کاربر فعال بیابید، و همچنین به کتابخانهای از فیلمهای آموزشی و مستندات گسترده دسترسی داشته باشید .
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Unreal_Engine
آموزش انیمیشن شخصیت دوبعدی Sprites در Cinema 4D و Aseprite
2D Character Animation Sprites in Cinema 4D and Aseprite
--------------------------
در این دوره جامع، من شما را از طریق تمام مراحل لازم برای ایجاد برگههای Sprite Animation Pre-Rendered درجه یک که برای بازیهای خودتان مناسب هستند یا آماده فروش در بازارهای دارایی بازیهای ویدیویی محبوب هستند، راهنمایی میکنم.
چه به دنبال ایجاد درآمد غیرفعال یا کاهش هزینه ها در طول توسعه یک بازی ویدئویی دو بعدی باشید، این سخنرانی به اشتراک گذاری یک خط لوله تولید بهینه و قوی اختصاص دارد که در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند و در عین حال تولید دارایی پروژه شما را افزایش می دهد.
و.....
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Cinema_4D
#Aseprite
آموزش کامل گردش کار ایجاد دارایی
Full Asset Creation Workflow
--------------------------
محتوا:
• ترفندها، نکات و تکنیک های مبتدیان
• ایجاد ربات کوچک
• مفهوم و ایده های اولیه
• مسدود کردن Zbrush
• نحوه استفاده از Zbrush Low Res و UVs
• نقاش مواد 3D Texturing
• میز گردان بلندر
• افکار نهایی و تنوع بافت
• اضافی
• رابط کاربری استفاده شده در ویدیو
• کلیدهای میانبر استفاده شده در ویدیو
• براش های استفاده شده در ویدئو
• برخی از نقشه های آلفا
می دهد.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Zbrush
#Painter_3d
#Blender
پروژه ی چند نفره زنده ماندن زامبی در آنریل انجین
Multiplayer Zombie Survival Template
--------------------------
بررسی اجمالی:
این پروژه یک الگوی تیراندازی مبتنی بر موج اول و/یا سوم شخص است. شما از امواج دشمنان جان سالم به در میبرید تا ببینید تا چه حد میتوانید از یک موج عبور کنید. با پیشرفت امواج، دشواری دشمنان افزایش می یابد. تعداد دشمنان با تعداد بازیکنان در بازی مقیاس می شود. با تیراندازی و کشتن دشمنان امتیاز کسب می کنید. بازیکنان می توانند امتیازات خود را صرف سلاح ها، تله ها، درها یا هر چیز دیگری کنند که می خواهید امتیاز بگیرید. این پروژه به طور کامل برای چند نفره تکرار شده است. به گونه ای تنظیم شده است که به راحتی قابل ویرایش و تغییر به دلخواه شما باشد. شما به سادگی می توانید شخصیت های پخش کننده، انیمیشن ها، سلاح ها، منوها، صداها و دشمنان را با هر چیزی که می خواهید استفاده کنید، تغییر دهید. این قالب تست شده و با زیرسیستم Steam کار می کند، با این حال می توانید از هر زیرسیستمی که می خواهید استفاده کنید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Unreal_Engine