آموزش ساخت جلوه های شگفت انگیز برای فیلم با استفاده از هودینی
CGMA - Houdini Production Studio-Destruction FX
----------------------------
از هودینی استفاده کنید و جلوه های شگفت انگیزی برای فیلم ایجاد کنید.این دوره برای دانش آموزانی است که قبلاً دانش خوبی از هودینی و نحوه جریان داده ها دارند. دانش آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه یک صحنه و ساختار آن را برای ایجاد یک گردش کار هوشمند و کارآمد ارزیابی کنند. آنها روشهای مختلف شکستن داراییها را به صورت رویهای و هنری یاد میگیرند، سپس از آن داراییها در شبیهسازی بدنه سخت، کار با روشهای مختلف فعالسازی و مقیاس اثرات، از سنگریزههای کوچک روی زمین تا ساختمانهای بزرگ استفاده میکنند. ما مقداری زباله ثانویه به همراه مقداری گرد و غبار و دود اضافه می کنیم تا جلوه ای کامل و واقعی داشته باشیم. این دوره تقریباً هر مورد ممکنی را که در تولید یافت می شود پوشش می دهد. در پایان دوره، دانش آموزان تمام دانش مورد نیاز برای از بین بردن هر دارایی از هر نوع ماده و به هر شکلی که در تولید درخواست شود را خواهند داشت. آنها همچنین درک کاملی از گردش کار، شکستگی، جهت هنری، شبیه سازی و توجه به جزئیات خواهند داشت.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#هودینی
#Houdini
آموزش تجسم سه بعدی معماری مبتدی تا پیشرفته
3D Architecture Visualization
----------------------------
در این کلاس یاد خواهید گرفت:
- رندر تصویر واقعی
- رندر فیلم واقع گرایانه
- نحوه استفاده از کتابخانه اشیاء سه بعدی، - کتابخانه مواد و ابزار آب و هوا
- نحوه اختصاص پوشش گیاهی و استفاده از Terrain Builder
- نحوه استفاده از ابزار فازینگ
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#تجسم_سه_بعدی_معماری
#Lumion
آموزش رندر صحنه های سه بعدی فوتورئالیستی در بلندر
Rendering Photorealistic 3D Scenes in Blender
----------------------------
یاد بگیرید که با استفاده از نورپردازی خلاقانه، مدلسازی و تکنیکهای بافتسازی، محیطهای سهبعدی جذابی ایجاد کنید که مشاهدات شما را به جهانهای خیالی چشمنواز تبدیل میکند. من سعی میکنم به دنیاهای تخیلی که حس نوستالژی و آرامش را در بیننده ایجاد میکند جان بدهم.»سبک هنری منحصربهفرد او جیمز تریلی را به خلق جلد آلبوم و تجسم محصولات برای برندهایی مانند زارا، اپل و نیسان سوق داده است. او همچنین به عنوان تهیه کننده در انیماتور در مرکز پرواز فضایی ناسا گودارد کار می کند و تخصص خود را با 145 هزار دنبال کننده در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.و....
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender
#photoshop
گیاهان داخلی اسکن شده سه بعدی
48 Interior 3D Plants Pack 01
----------------------------
این بسته شامل چه مواردی است؟
48 مدل سه بعدی از گیاهان اسکن شده از 8 گونه مختلف
168 بافت 4K
14 گلدان اسکن شده
13 قابلمه مدل دستی
4 مدل 3 بعدی تزئینی اضافی
سازگار با V-Ray 5، V-Ray NEXT، Corona 7 و OBJ
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#مدل_سه_بعدی
.
سلام سلام سلام
امروز برگشتیم با یه آموزش عالی و خفن 🤩🤩
یه طراحی بسیار جذاب از یه شخصیت کارتونی به سبک وای کینیگ
صفر تا صد آموزش رو میتونین اینجا ببینین 👇👇👇
آموزش طراحی یک شخصیت کارتونی وایکینگ از ابتدا
Designing a Cartoon Character from Scratch - The Viking with
----------------------------
آنچه خواهید آموخت :
این آموزش شما را با سبک کارتون آشنا می کند و به شما درک بهتری از آن می دهد.
این یک آموزش طراحی شخصیت کارتونی است که از طرح های متعدد در مرحله اولیه تا کار نهایی را پوشش می دهد. گام به گام می توانید شخصیت خود را ترسیم کنید.
نکات کلیدی طراحی شخصیت کارتونی را توضیح دهید.
الهام بگیرید و چندین طرح برای یک شخصیت بکشید.
به نکات طراحی شخصیت کارتونی استاد شوید، کارایی خود را بهبود بخشید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#طراحی
#photoshop
اینم یه پست جذاب دیگه برای دوستانی که برنامه نویسی تو یونیتی رو خیلی دوس دارم خصوصااااا 👀 ساخت بازیهای دو بعدی برای موبایل 🤩🤩🤩🤩
راهنمای نهایی برای توسعه بازی های موبایل دو بعدی با یونیتی
The Ultimate Guide to 2D Mobile Game Development with Unity
----------------------------
آنچه خواهید آموخت :
تسلط بر مفاهیم C# متوسط، از جمله الگوی طراحی Singleton، کلاسهای انتزاعی و رابطها
با استفاده از سی شارپ و یونیتی یک بازی دو بعدی کامل از ابتدا توسعه دهید.
گردش کار انیمیشن دو بعدی را کشف کنید.
ایجاد سیستم های مدولار
چگونه با Unity Ads از بازی موبایل خود کسب درآمد کنید.
چگونه بازی موبایل خود را منتشر کنیم.
الزامات
دانش آموزان باید درک درستی از مفاهیم اساسی سی شارپ داشته باشند، مانند متغیرها، ?if? بیانیه ها، روش ها و ارتباط اسکریپت.
دانش آموزان باید برای تکمیل فعالیت های عملی در این دوره تعاملی و پروژه محور آماده باشند
دانش آموزان باید با محیط وحدت راحت باشند
ویدیوهای فاندامنتال سی شارپ با این دوره برای کسانی که نیاز به تجدید نظر دارند گنجانده شده است. تکمیل راهنمای نهایی توسعه بازی با یونیتی توصیه می شود، زیرا با این کار با گردش کار Unity آشنا خواهید شد.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#توسعه_بازی_های_موبایل
#Unity
May 11
امروز اومدیم با یه سری آموزش های جذاااااب 🤩 🤩🤩 برا دوستان فتوشاپ کار ، تردی کار و بلندر کار
امیدواریم بهترین بهره رو ببرین 🤛🤜
آموزش تجسم های داخلی پیشرفته
Advanced Interior Visualizations
----------------------------
چه چیزی یاد خواهید گرفت؟
1- قوانین برای تصویر کامل
2- تنظیم و ترکیب دوربین
3- نورپردازی به عنوان ابزاری برای افزودن حالت
4- مواد پیشرفته
5- پس تولید
6- عکس های جزئیات
7- تکنیک های مدل سازی
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#3D_Max
#corona_render
#photoshop
مجموعه ی آموزش واقعیت مجازی یو ای فور در بلندر
Ue4 Virtual Reality Tutorial Series
----------------------------
در اینجا چیزی است که ما یاد می گیریم:
• نحوه راه اندازی بلندر و ue4 برای توسعه واقعیت مجازی
• چگونه اتاق را مدل کنیم.
• نحوه مدل سازی تجهیزات الکترونیکی و جزئیات
• نحوه ایجاد شیدرهای رویه ای واقع گرایانه برای همه اشیا.
• نحوه ساخت میز هولو همراه با ایجاد یک شیدر هولوگرام جالب.
• نحوه باز کردن و آماده سازی اشیا برای صادرات به ue4.
• نحوه پخت مواد و راه اندازی یک صحنه تکراری در ue4.
• چگونه اشیا را در مخلوط کن متحرک کنیم و به راحتی آنها را به ue4 بیاوریم.
• چگونه از ترتیب دهنده در ue4 برای تنظیم پخش صحنه خود استفاده کنیم.
• چگونه با استفاده از نور و جو خلق و خوی شگفت انگیزی ایجاد کنیم.
• نحوه اضافه کردن جلوه های صوتی و موسیقی در ue4.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender
آموزش طراحی و رنگ آمیزی و دیجیتالی سازی مکان های خیالی در فتوشاپ
Imaginary Places - Draw, Paint, and Digitize on Photoshop
----------------------------
در این دوره چه چیزی یاد خواهید گرفت؟
برای این دوره با فرانسیسکو فونسکا، هنرمند پرتغالی، تصویرگر و معلم خود آشنا شوید. او سفر خلاقانه خود را که منجر به شکوفایی حرفه ای در دنیای تصویرسازی شد، به اشتراک می گذارد. در مورد هنرمندانی که از او الهام گرفته اند و آثاری که خلق می کند بشنوید.
منابعی را برای الهام گرفتن جمع آوری کنید تا به شما در درک خود به عنوان یک هنرمند کمک کند. فرانسیسکو قبل از آزمایش بافتهای مختلف، چند تکنیک طراحی را با استفاده از کتاب طراحی، مداد و آبرنگ به شما نشان میدهد. سپس، طراحی خود را اصلاح کنید و آن را به پایه ای برای اثر هنری نهایی تبدیل کنید.
زمان دیجیتال شدن است. ابزارهای اساسی فتوشاپ را کاوش کنید و آنها را برای بهبود تصویر خود ترکیب کنید. در مورد مفاهیم لایه بندی، تصحیح رنگ و سایه زدن، تا آخرین کارهای نهایی، بیاموزید.
برای پایان دادن به دوره، فرانسیسکو شما را از طریق اقتباسهای مختلف تصویرسازیتان میبرد. بیاموزید که چگونه کار خود را برای چاپ قالب بندی کنید و بهترین روش ها را برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی کشف کنید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#photoshop
امروز اومدیم با آموزش های آنریل اینجین و آرنولد ببینین و لذت ببرید با کمترین هزینه از اساتید بین المللی با کارهای فوق العاده . به امید روزی که موفقیت های شما دوستان رو شاهد باشیم 👍👍👍👍
آموزش استفاده از آرنولد برای نورپردازی رندر و کامپوزیت
Use Arnold for Lighting, Rendering and Compositing
----------------------------
ر ابتدا به بررسی تئوری رنگ، ترکیب، نورپردازی، رندر و CG با ذکر ACES، Ray-tracing، PBR گردش و غیره می پردازیم. سپس به سراغ نورپردازی اولیه در مایا و آرنولد، مبانی سایه زدن و ترکیب بندی Nuke می رویم. . بنابراین، با این کار، دانش مناسبی از الزامات هنری و فنی یک هنرمند نورپردازی خواهید داشت. بنابراین، میتوانیم با سخنرانیهای پیچیدهتری ادامه دهیم، جایی که میتوانید از آنچه قبلاً آموختهاید استفاده کنید. مانند چندین راه اندازی نورپردازی داخلی و خارجی که در آن نورپردازی خود را با تصویر مرجع مطابقت می دهیم، مانند فرآیند توسعه ظاهر صنعت. همچنین، ایجاد ترکیب صحنه های روشن، همچنین. ایجاد چند اتمسفر زیبا، حجم، FX-es به صورت سه بعدی و در عبارت پست.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Arnold
آموزش ساخت بازی کلون دوم در آنریل اینجین
How To Make A Doom Clone In Unreal Engine 5
----------------------------
آنچه خواهید آموخت :
1- با نحوه ایجاد یک FPS قدیمی مدرسه قدیمی مانند بازی کلاسیک DOOM در Unreal Engine 5 آشنا شوید
2- نحوه ساخت سلاح های FPS ما در مورد نحوه ایجاد سلاح های مختلف از جمله: تپانچه، مینی تفنگ، موشک انداز و موارد دیگر صحبت خواهیم کرد.
3- نحوه ایجاد رابط کاربری ما به نحوه ساخت بازی روی صفحه نمایش، HUD های پخش کننده، منوهای اصلی و موارد دیگر خواهیم پرداخت.
4- چگونه می توانیم بازیگرانی مانند بشکه های انفجاری، درهای کشویی، درهایی که نیاز به کارت های کلیدی دارند، گدازه ها و موارد دیگر را در جهان بسازیم.
5- چگونه با استفاده از درخت های رفتاری A.I پویا ایجاد کنیم
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Unreal_Engine_5