بررسی اجمالی سیستم مواد و تکنیک های اساسی و پیشرفته در Unreal Engine 5
Unreal Engine 5 Material System Overview - Fundamental - Advanced Techniques
--------------------------
این کارگاه جامع 8 فصلی که توسط مهندس پروژههای دیجیتال سرب چارلستون سیلورمن تدریس میشود، یک نمای کلی از سیستم مواد Unreal Engine 5 ارائه میدهد. چارلستون با ارائه بینش های ارزشمند در مورد عملکردهای Unrea، l و نشان دادن نحوه استفاده از بسیاری از ویژگی های موجود در سیستم قدرتمند آن، بیننده را از طریق تنظیمات اولیه و پیشرفته که هنرمندان Unreal باید بدانند برای اطمینان از بافت ها و متریال ها راهنمایی می کند. به طور موثر توسط UE5 استفاده می شود. با دنبال کردن این کارگاه، هنرمندان با پایه های مستحکم مورد نیاز برای درک کامل و خلق تقریباً هر ماده ای که می توان تصور کرد، توانمند می شوند.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Unreal_Engine
آموزش ایجاد دارایی بازی در آنریل اینجین
Game Asset Production Pipeline in Unreal Engine
--------------------------
در این سری از آموزشها، خط لوله ایجاد یک دارایی بازی مش استاتیک برای Unreal Engine 4 را مورد بحث قرار میدهیم. ما با بحث در مورد برخی از نکات تنظیم کلی که باید قبل از ایجاد محتوا برای Unreal Engine 4 به آنها توجه داشته باشید، شروع میکنیم.سپس به ایجاد یک مش بازی بر اساس مش پلی بالا که ارائه می کنیم می پردازیم. در اینجا ما در مورد چگونگی ایجاد سریع یک مش با وضوح پایین و چگونگی دوبارهشناسی آن با جزئیات کافی برای ثبت جزئیات با وضوح بالا در یک نقشه معمولی بحث خواهیم کرد. سپس ما یاد می گیریم که چگونه مش خود را UV کنیم و چگونه نقشه های حیاتی را برای ایجاد یک دارایی بازی با کیفیت بالا بسازیم.پس از آن، نحوه ایجاد سریع تکسچرها با استفاده از dDo، یک نرم افزار تکسچرینگ رویه ای قدرتمند را یاد خواهیم گرفت. سپس با نهایی کردن دارایی خود با مواد، برخوردها و LOD شروع به تکمیل آموزش می کنیم تا در نهایت دارایی را به Unreal Engine 4 وارد کنیم.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Unreal_Engine
آموزش توسعه بازی چند نفره با Unity و Fusion
Multiplayer Game Development with Unity and Fusion
--------------------------
در بخش اول با فوتون فیوژن و یونیتی شروع می کنیم.
در بخش دوم با آموزش اصول فوتون فیوژن آشنا می شوید:
- توپولوژی های شبکه
- نحوه ایجاد جلسات آنلاین
- مدیریت ورودی
- تخم ریزی بازیکنان شبکه ای
در بخش سوم، ما بیشتر بر روی مکانیک بازی تمرکز خواهیم کرد که در آن یاد خواهید گرفت:
- نحوه ایجاد یک کنترلر ماشین شبکه ای
- نحوه همگام سازی پخش کننده های شبکه درسراسر شبکه
- مدیریت دوربین
- و بیشتر...
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Unity
#Fusion
آموزش نحوه ساختن یک دنیای Minecraft رویه ای مینیاتوری با استفاده از Blender
Create a Procedural World From Scratch with Geometry Nodes
--------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت :
- آموزش ساخت بافت با استفاده از GIMP
- اصول اولیه باز کردن هندسه سه بعدی و اعمال بافت ها را دنبال کنید
- درک بهتری از نحوه استفاده از گره های هندسی بلندر داشته باشید
- یک تنظیم اولیه صحنه شامل تنظیمات دوربین، نور و رندر را کامل کنید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender
بریم سراغ یه پست بسیار پر طرف دار و عالی 🤩 که خیلی از دوستان منتظرش بودن ❤️تقدیم نگاه مهربانتون 👇👇👇
زنده - گسترده ترین دوره آموزشی انیمیشن در بلندر
Alive- Animation course in Blender
--------------------------
زنده : گسترده ترین دوره انیمیشن Blender است که تا به امروز منتشر شده است. این شما را از اصول اولیه حرکت در Blender به انیمیشن اکشن شخصیتی سطح بالا و پیشرفته می برد.
الزامات دوره :
این دوره برای انیماتورهای حرفه ای از مبتدی تا حرفه ای انیمیشن است. نیازی نیست که بدانید چگونه در Blender متحرک سازی کنید، اما برای اینکه با UI، ابزارهای پایه و ناوبری آن راحت باشید، به تجربه کمی در نرم افزار نیاز دارید.
آنچه در دوره گنجانده شده است:
- بیش از 180 ویدیو
- بیش از 32 ساعت درس و تمرین
- همه فایل های مخلوط کن در هر درس
- یک دکل توپ
- دکل سنجاب پلی پایین
- دکل ربات مکانیکی نبرد
- یک دکل شخصیت فوقالعاده قهرمان "Trident".
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender
آموزش ایجاد پرتو انرژی جادویی در Houdini و Nuke VFX
Magical Energy Beam - Houdini - Nuke VFX Course
--------------------------
به دوره جدید هودینی: پرتو انرژی جادویی خوش آمدید.
در این دوره ما قصد داریم کل این عکس VFX را از ابتدا تا انتها با Houdini، Nuke و Redshift ایجاد کنیم.
ابرهای حجمی :
ما قصد داریم در هودینی با ایجاد ابرها با استفاده از هندسه به عنوان پایه شروع کنیم، و سپس از Volume VOP برای حذف چگالی، چرخاندن و تغییر شکل حجم های خود برای متحرک سازی ابرها استفاده خواهیم کرد.
موج شوک ذرات :
برای اثر موج شوک، میخواهیم یک شبیهسازی pyro ایجاد کنیم و از سرعت برای به حرکت درآوردن ذرات خود استفاده کنیم.
برای ذرات، ما به دنبال روشهای مختلف برای اصلاح فرارفت سرعت هستیم تا ظاهری منحصر به فرد و جادویی ایجاد کنیم.
من همچنین قصد دارم چند راه سریع و آسان برای ایجاد رنگ های جالب تر با جزئیات زیاد به شما نشان دهم.
و..
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Houdini
#Nuke_VFX
آموزش ساخت یک صحنه سه بعدی پیشرفته در بلندر
Level Up in Blender- Build an Advanced 3D Scene
--------------------------
آنچه خواهید آموخت :
* طراحی اشیاء واقع گرایانه با تکنیک های مدل سازی پیشرفته یک صحنه اتاق معماری بسازید
* قدرت دارایی ها و اصلاح کننده های از پیش ساخته شده را کشف کنید
* با استفاده از مواد سه بعدی رنگ و بافت را به صحنه خود اضافه کنید
* بعلاوه، شما بینش ارزشمندی در مورد گردش کار
* درک و نحوه مدل سازی کل صحنه به عنوان یک طراح سه بعدی تمام وقت به دست خواهید آورد.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender
آموزش کدنویسی پیشرفته افترافکت برای موشن دیزاین
Advanced After Effects Coding for Motion Design
--------------------------
در این دوره آنلاین چه چیزهایی یاد خواهید گرفت :
* مبانی کدنویسی
* تکرار مرحله: تبدیل خواص
* تکرار مرحله: متحرک سازی با "valueAtTime".
* تکرار مرحله: کار با افکت ها و لایه ها
* تصادفی سازی: متحرک سازی چندین لایه
* تصادفی سازی: جابجایی
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#After_Effects
آموزش کشیدن پرتره در فتوشاپ
Studying Portraits
--------------------------
در این آموزش شما با نحوه کشیدن پرتره در فتوشاپ توسط Tum Dechakamphu آشنا خواهید شد .
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#photoshop
دوره مستر کلاس انیمیشن
Animation Master Course
--------------------------
محتوای آموزش :
ماژول 1 : افتر افکت (15 ویدیو)
ماژول 2 : متن و پس زمینه (5 ویدیو و 20 انیمیشن)
ماژول 3 : انیمیشن های گرافیکی (5 ویدیو و 9 انیمیشن)
ماژول 4 : نمودارها و نقشه ها (9 فیلم و 15 انیمیشن)
ماژول 5 : انیمیشن ها (6 ویدیو و 7 انیمیشن)
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#After_Effects
آموزش ساخت نینتندو بازی "گیم بوی در Blender and Substance Painter
Creating a Nintendo GameBoy in Blender and Substance Painter
--------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت :
* آموزش ایجاد مدل های بسیار واقعی با استفاده از Blender و Substance
* آموزش مدلسازی سه بعدی در بلندر
* آموزش ایجاد بافت های واقعی در Substance Painter
* آموزش ایجاد یک پایه از شروع تا پایان
* آموزش استفاده از مواد و ماسک های هوشمند در Substance Painter
* یاد بگیرید که با تصاویر مرجع کار کنید و از آنها برای ایجاد مدل های سه بعدی از تصاویر دو بعدی استفاده کنید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender
#Substance_Painter