آموزش طراحی سفینه فضایی
3D Vehicle Design - Part 1 - Design and modeling
--------------------------
نگاهی جامع به طراحی یک سفینه فضایی. در این قسمت اول، ما مرجع، طراحی دوبعدی و فرآیند مدلسازی سه بعدی در فتوشاپ و مودو را پوشش خواهیم داد (شما می توانید به راحتی بسته سه بعدی انتخابی خود را دنبال کنید).
در قسمتهای آینده به سایهزنی، رندر و ارائه نهایی خواهیم پرداخت.
چه موضوعاتی پوشش داده شده است؟
• طراحی دو بعدی در فتوشاپ
• آشنایی با کار با Modo
• مدل سازی سه بعدی در حالت Modo
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#photoshop
آموزش ایجاد VFXهای علمی تخیلی در Unreal Endine پارت 1
UE5 Sci-Fi VFX Series - Part 1 - Respawn - Ammo Pickup VFX
--------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت :
• با استفاده از روشهای خط لوله تولید استودیو بازیهای ویدیویی، VFX Real-Time در UE5 ایجاد کنید
• ایجاد دارایی FX را با استفاده از Blender، Houdini، Substance Designer و EmberGen درک کنید
• با استفاده از تکنیک های صنعتی برای ایجاد FX در مواد غیر واقعی مهارت پیدا کنید
• منطق Blueprint و سیستم های نیاگارا را برای اجرای FX در گیم پلی ایجاد کنید
الزامات
• دانش اولیه Unreal
• تجربه سطح مبتدی با مدل سازی، ایجاد بافت و شبیه سازی.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Unreal_Engaine
آموزش ایجاد VFXهای علمی تخیلی در Unreal Endine پارت 2
UE5 Sci-Fi VFX – 3 Part Series Part 2
--------------------------
آنچه یاد خواهید گرفت :
• با استفاده از روشهای خط لوله تولید استودیو بازیهای ویدیویی، VFX Real-Time در UE5 ایجاد کنید
• شبیه سازی ها را در Houdini و EmberGen برای گردش کار بهینه سازی شده و آماده تولید بازی ایجاد کنید
• با استفاده از Blender و Substance Designer، بافت ها و مش های با کیفیت و آماده بازی ایجاد کنید
• منطق Blueprint و سیستم های نیاگارا را برای اجرای FX در گیم پلی ایجاد کنید
• به تکنیک های پیشرفته تر برای ایجاد مواد برای VFX در UE5 شیرجه بزنید
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Unreal_Endine
آموزش طراحی خودرو قسمت 1 با چارلز لین
Vehicle Design Part 1 with Charles Lin
--------------------------
در این آموزش شما همراهان گرامی با طراحی خودرو توسط چارلز لین آشنا خواهید شد.
این آموزش شامل:
• 2 Hour 45 Min Lecture & Demo
• JPG Demo
نیازمندی ها :
• photoshop
• sketchup pro
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#sketchup_pro
#photoshop
آموزش طراحی خودرو قسمت 2 با چارلز لین
Vehicle Design Part 2 with Charles Lin
--------------------------
در این آموزش شما همراهان گرامی با طراحی خودرو توسط چارلز لین آشنا خواهید شد.
این آموزش شامل:
• 1 Hour 45 Min Lecture & Demo
• JPG Demo
نیازمندی ها :
• photoshop
• sketchup pro
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#sketchup_pro
#photoshop
مدل های سه بعدی انسان - AXYZ 3D People Collection
AXYZ 3D People Collection
--------------------------
این مجموعه شامل :
• فرمت حداکثر .fbx .obj با TEX گنجانده شده است
• AXYZ Design – مجموعه مدل های سه بعدی عرب مردم
• AXYZ Design- beach ppl-MeSport00
• AXYZ_Design_3D_People_max-fbx
• طراحی AXYZ - زوج معمولی 01
• طراحی AXYZ - انسان های سه بعدی آماده - اسپا
• طراحی AXYZ - مدل های آماده 3 بعدی انسانی برای نمای نزدیک
• طراحی AXYZ- انسان های سه بعدی آماده - زوج
• مرد معمولی CMan0342-HD2-O03P01-S مدل انسان سه بعدی آماده (مرد )
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#مدل_های_سه_بعدی
آموزش طراحی خودرو قسمت 2 با چارلز لین
Vehicle Design Part 2 with Charles Lin
--------------------------
در این آموزش شما همراهان گرامی با طراحی خودرو توسط چارلز لین آشنا خواهید شد.
این آموزش شامل:
• 1 Hour 45 Min Lecture & Demo
• JPG Demo
نیازمندی ها :
• photoshop
• sketchup pro
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#sketchup_pro
#photoshop
آموزش تسلط بر Speed Rigging در Cartoon Animator 5
Speed Rigging Mastery in Cartoon Animator 5
--------------------------
چه چیزی یاد خوهیم گرفت :
• به سرعت با تغییر چشم، بینی، دهان و موارد دیگر برای شخصیتی منحصر به فرد در کمترین زمان سفارشی کنید
• کارآمد طراحی کنید. با رد کردن نقشه های تکراری برای تغییرات Sprite در زمان صرفه جویی کنید.
• طراحی برای دکل از پیش ساخته؛ عناصر را عوض کنید و فوراً یک سر کاملاً ثابت 360 درجه بگیرید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Speed_Rigging
مجموعه مش و متریال Victorian Decayed Alley
Victorian Decayed Alley
--------------------------
با جدیدترین پیشنهاد ما - کوچه ویکتوریایی پوسیده - وارد دنیایی از رمز و راز و نوستالژی شوید. از جذابیت دوران گذشته که در محیطی منحصر به فرد و فریبنده جان گرفت، پرده برداری کنید. این فرصت شما برای کشف زیبایی ها و جذابیت های گذشته است که برای ماجراجویان امروزی دوباره تصور شده است.
محیط کوچه ویکتوریایی پوسیده با 176 مش بی نظیر. بسته محیطی عالی برای تنظیمات ویکتوریایی. شما یک صحنه نمونه در داخل بسته دریافت خواهید کرد. می توانید از این بسته برای ایجاد یک صحنه با آن استفاده کنید یا صحنه های خود را با مش های آن پر کنید.
این پروژه توسط هنرمند با استعداد لوکاس هنریکه انجام شده است
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
متریال#
آموزش طرحی درون خودرو پارت 1 و2
Intrinsic Vehicle Design - Part 1-2
--------------------------
قسمت 1:
در قسمت 1 این مجموعه توضیح خواهم داد که چگونه به طراحی خودرو به روشی تمیز و منطقی نزدیک شویم. بدون ترفند - فقط اصول ساده به روش های ساده اعمال می شود.
با استفاده از ابزارهای اولیه در سه بعدی و دو بعدی، به شما نشان خواهم داد که چگونه با ساده کردن مسئله طراحی به تکه های قابل درک، طرح های باورپذیر ایجاد کنید.
این ویدئو با ویرایش متراکم به شما نشان می دهد که چگونه با حل تمام مشکلات تولیدی که در یک محیط تجاری واقعی با آن مواجه خواهید شد، طرح هایی بسازید که از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر شوند و ...
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#photoshop
آموزش ساخت زنجیر در Rigids VI
Applied Houdini Rigids VI ENGLISH version
--------------------------
در Rigids VI، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه زنجیرههای سریع، پایدار و به راحتی قابل هدایت هنری ایجاد کنیم که میتوانند برای انواع موقعیتها استفاده شوند. مشکلات رایج رویکردهای ساده لوحانه مورد بحث قرار خواهد گرفت، در حالی که تکنیکهای زنجیرهای محدودیت، موقعیتیابی و جهتدهی پیشرفته برای غلبه بر آنها را نشان میدهد. پس از ایجاد، ما به صورت استراتژیک هم پیوندهای زنجیره ای و هم محدودیت های آنها را می شکنیم. موضوعات دیگر عبارتند از ایجاد و درک یک محدودیت لولا، افتادن یک دسته سکه از گاوصندوق، و برخی از رویکردهای سرگرم کننده برای ایجاد نور جادویی و جلوه های ذرات! و مانند همیشه، مجموعه کاملی از نکات و ترفندهای آماده تولید برای ساده کردن کل فرآیند نیز اجرا خواهد شد.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Rigids_VI
آموزش آنریل انجین 5 دوره متوسط
Unreal Engine 5 -The Intermediate Course
--------------------------
در Rigids VI چیزی که یاد خواهید گرفت :
• مفاهیم Intermediate Unreal Engine 5 که برای توسعه بازی ها استفاده می شود
• درک دقیق متریال ها و بافت ها در موتور Unreal Engine برای اینکه گرافیک شما جذاب شود
• چگونه می توان مناظر زیبا و جهان های باز غول پیکر را برای بازی های خود ایجاد کرد و در عین حال به نرخ فریم بالا دست یافت
• نحوه کار مش های اسکلتی و نحوه وارد کردن، ویرایش، تخصیص، کنترل و ترکیب انیمیشن ها
• مفاهیم طرح اولیه مانند آرایه ها، جداول داده، تخم ریزی، اشکال زدایی، توزیع کننده رویداد و رابط های طرح اولیه
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Unreal_Engine_5