آموزش تسلط بر Speed Rigging در Cartoon Animator 5
Speed Rigging Mastery in Cartoon Animator 5
--------------------------
چه چیزی یاد خوهیم گرفت :
• به سرعت با تغییر چشم، بینی، دهان و موارد دیگر برای شخصیتی منحصر به فرد در کمترین زمان سفارشی کنید
• کارآمد طراحی کنید. با رد کردن نقشه های تکراری برای تغییرات Sprite در زمان صرفه جویی کنید.
• طراحی برای دکل از پیش ساخته؛ عناصر را عوض کنید و فوراً یک سر کاملاً ثابت 360 درجه بگیرید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Speed_Rigging
مجموعه مش و متریال Victorian Decayed Alley
Victorian Decayed Alley
--------------------------
با جدیدترین پیشنهاد ما - کوچه ویکتوریایی پوسیده - وارد دنیایی از رمز و راز و نوستالژی شوید. از جذابیت دوران گذشته که در محیطی منحصر به فرد و فریبنده جان گرفت، پرده برداری کنید. این فرصت شما برای کشف زیبایی ها و جذابیت های گذشته است که برای ماجراجویان امروزی دوباره تصور شده است.
محیط کوچه ویکتوریایی پوسیده با 176 مش بی نظیر. بسته محیطی عالی برای تنظیمات ویکتوریایی. شما یک صحنه نمونه در داخل بسته دریافت خواهید کرد. می توانید از این بسته برای ایجاد یک صحنه با آن استفاده کنید یا صحنه های خود را با مش های آن پر کنید.
این پروژه توسط هنرمند با استعداد لوکاس هنریکه انجام شده است
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
متریال#
آموزش طرحی درون خودرو پارت 1 و2
Intrinsic Vehicle Design - Part 1-2
--------------------------
قسمت 1:
در قسمت 1 این مجموعه توضیح خواهم داد که چگونه به طراحی خودرو به روشی تمیز و منطقی نزدیک شویم. بدون ترفند - فقط اصول ساده به روش های ساده اعمال می شود.
با استفاده از ابزارهای اولیه در سه بعدی و دو بعدی، به شما نشان خواهم داد که چگونه با ساده کردن مسئله طراحی به تکه های قابل درک، طرح های باورپذیر ایجاد کنید.
این ویدئو با ویرایش متراکم به شما نشان می دهد که چگونه با حل تمام مشکلات تولیدی که در یک محیط تجاری واقعی با آن مواجه خواهید شد، طرح هایی بسازید که از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر شوند و ...
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#photoshop
آموزش ساخت زنجیر در Rigids VI
Applied Houdini Rigids VI ENGLISH version
--------------------------
در Rigids VI، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه زنجیرههای سریع، پایدار و به راحتی قابل هدایت هنری ایجاد کنیم که میتوانند برای انواع موقعیتها استفاده شوند. مشکلات رایج رویکردهای ساده لوحانه مورد بحث قرار خواهد گرفت، در حالی که تکنیکهای زنجیرهای محدودیت، موقعیتیابی و جهتدهی پیشرفته برای غلبه بر آنها را نشان میدهد. پس از ایجاد، ما به صورت استراتژیک هم پیوندهای زنجیره ای و هم محدودیت های آنها را می شکنیم. موضوعات دیگر عبارتند از ایجاد و درک یک محدودیت لولا، افتادن یک دسته سکه از گاوصندوق، و برخی از رویکردهای سرگرم کننده برای ایجاد نور جادویی و جلوه های ذرات! و مانند همیشه، مجموعه کاملی از نکات و ترفندهای آماده تولید برای ساده کردن کل فرآیند نیز اجرا خواهد شد.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Rigids_VI
آموزش آنریل انجین 5 دوره متوسط
Unreal Engine 5 -The Intermediate Course
--------------------------
در Rigids VI چیزی که یاد خواهید گرفت :
• مفاهیم Intermediate Unreal Engine 5 که برای توسعه بازی ها استفاده می شود
• درک دقیق متریال ها و بافت ها در موتور Unreal Engine برای اینکه گرافیک شما جذاب شود
• چگونه می توان مناظر زیبا و جهان های باز غول پیکر را برای بازی های خود ایجاد کرد و در عین حال به نرخ فریم بالا دست یافت
• نحوه کار مش های اسکلتی و نحوه وارد کردن، ویرایش، تخصیص، کنترل و ترکیب انیمیشن ها
• مفاهیم طرح اولیه مانند آرایه ها، جداول داده، تخم ریزی، اشکال زدایی، توزیع کننده رویداد و رابط های طرح اولیه
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Unreal_Engine_5
آموزش بهینه سازی کاراکتر در زمان واقعی - از فیلم تا بازی
Real-Time Character Optimization – From Film to Games
--------------------------
در این دوره آنلاین، بینندگان ملزومات ایجاد شخصیتهای آماده بازی، همراه با تکنیکهای تبدیل شبکه VFX برای استفاده در زمان واقعی را خواهند آموخت. با استفاده از کاراکتر دورههای قبلی ما به عنوان مثال، دانشآموزان یک مش بیدرنگ ایجاد میکنند که آماده وارد کردن به یک موتور بلادرنگ است. آنها از نرم افزارهای استاندارد صنعتی مانند Maya، Zbrush، Substance 3D Painter و Marmoset Toolbag برای ارائه استفاده خواهند کرد.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Maya
#Zbrush
#Substance_3D_Painter
#Marmoset_Toolbag
کتابخانه گیاهی اثر لیسیانسکی
Library of Vegetation by Lisyanskiy Vol.01
--------------------------
کتابخانه گیاهی اثر لیسیانسکی :
• مدل ها حداقل در 12 تنوع ارائه می شوند،
• و هر مدل از 4 تا 10 بافت برگ مختلف دارد.
• مجموعه در قالب زیر فایل شده است: 3ds max 2012 و corona renderer
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#متریال
افزونه Forester
3DQUAKERS Forester 1.5.5 For Cinema 4D R18
--------------------------
Forester افزونه ای برای Maxon Cinema 4D است که ابزارهایی را برای ایجاد عناصر طبیعی مانند درختان، گیاهان، سنگ ها و همچنین توزیع زمین شناسی آنها در زمین های چند ضلعی ارائه می دهد. Forester از 4 ماژول به نام های Forester Trees، Multiflora، MultiCloner و Forester Rock تشکیل شده است. Forester یکی از بهترین و موفق ترین پلاگین های Cinema 4D است زیرا یک راه حل کاملا رویه ای برای ایجاد محیط در فضای کاری آشنا Cinema 4D ارائه می دهد.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#متریال
دانلود کیت بازی بقا در آنریل انجین
Survival Game Kit
--------------------------
کیت بازی Survival V2 تمام ویژگیهای نسخه اصلی را با تغییرات گسترده مانند سیستم موجودی به سبک "Jigsaw"، سلاحهای مبتنی بر پرتابه و منوی اصلی کامل و در سیستم منوی بازی فقط برای نام بردن چند مورد به ارمغان میآورد. V2 همچنین شامل Player Building System V2 یک سیستم ساخت بازیکن کاملاً جدید است که از ابتدا برای نیازهای بازیهای بقای مدرن ساخته شده است.و....
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Unreal_Engine
World Spawner جعبه ابزار پیشرفته برای Unreal Engine
World Spawner
--------------------------
پلاگین World Spawner شامل سه سیستم اصلی با ده ها پارامتر و توابع ادغام متناسب با پروژه شما است:
• جمعیت سریع: به جمعیت کارآمد و سریع سطوح با NPCها، لوت ها و آیتم ها اجازه می دهد.
• بهینه سازی: دارای یک سیستم LOD منحصر به فرد و یک سیستم بهینه سازی میدان دید دوربین است که کیفیت بصری را حفظ می کند و عملکرد را افزایش می دهد.
• ویژگی Path and Waypoint: دارای سیستم حرکت و اجتناب خود است که انتقال بدون درز بین سطوح بهینهسازی برای زمین و هوش مصنوعی پرواز را تضمین میکند. سازگار با شخصیت (جزء حرکت شخصیت)، پیاده (حرکت پیاده شناور) یا بازیگران ساده، همه با تنظیمات متعدد
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#پلاگین