آموزش فاینال کات پرو ایکس از مبتدی تا حرفه ای
Final Cut Pro X - Beginner To Advanced
----------------------------
در این کارگاه آموزشی سفارشی سازی مایا برای انیمیشن سریعتر، آری فلش، انیماتور در قسمت دوم The Last of Us، مجموعه ای شخصی از تمام نکات، ترفندها، اسکریپت ها و کلیدهای فوری اثبات شده در صنعت را به اشتراک می گذارد که انیمیشن مایا را برای انیماتورها سریعتر و کارآمدتر می کند. کار با ضرب الاجل های فشرده
هدف از این کارگاه ارائه دانش خاصی به انیماتورهایی است که قبلاً در مایا تجربه کرده اند تا گردش کار را تسریع کند و شما را تبدیل به انیماتور قدرتمندتری کند که در تولید کار می کند.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Cut_Pro_X
#کات_پرو_ایکس
پلاگین افزایش دهنده ی قابلیت های نرم افزار Vegas Pro
Sony Vegas Pro 20
----------------------------
قابلیت های کلیدی پلاگین Vegas Pro Production Assistant:
پلاگینی کارآمد برای نرم افزار قدرتمند Sony Vegas Pro
کاربرد آسان
تولید کارآمد ویدئو های قدرتمند و مونتاژهای عکس
خودکار کردن کارهای تکراری در امر ویرایش ویدئو
صرفه جویی در زمان ویرایش ویدئو
اضافه کردن یک فیلم لوک به پروژه های شما که شامل 21 فیلتر ویدئویی می باشد
گرفتن بیشترین خروجی با کمترین تلاش
شامل یک مجموعه کامل از آموزش های ویدئویی
پردازش دسته ای
و ...
.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Sony_Vegas_Pro_20
آموزش کامل پایپ لاین رندر جهانی در یونیتی
A Complete Guide to Unity's Universal Render Pipeline
----------------------------
آنچه یاد خواهید گرفت
نحوه راه اندازی پروژه Unity URP را بیاموزید
با نحوه تبدیل پروژه Built-in Render Pipeline به URP آشنا شوید
هنگام استفاده از URP با نور و سایه ها آشنا شوید
استفاده و ایجاد ویژگی های رندرر را بیاموزید
در مورد پردازش پست با استفاده از URP بیاموزید
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Unity
مجموعه ای از مدل های سه بعدی گیاهان آبزی با کیفیت بالا
Plant Models Volume 39
----------------------------
Plant Models Vol 39 مجموعه ای از مدل های سه بعدی گیاهان آبزی با کیفیت بالا می باشد. شامل 6 گونه، در مجموع 72 مدل.ممکن است برای باز کردن فایلها به ۷-Zip نیاز داشته باشید
گونه ها
Eichhornia crassipes
Lemna minor
Limnobium laevigatum
نیمفایا
Pistia stratiotes
Salvinia natans
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#مدل_های_سه_بعدی_گیاهان_آبزی
دوره آموزشی انیمیشن کارتونی ( متحرک سازی یک پیاده روی کارتونی )
Cartoon Animation Course - Animating a Cartoony Walk
----------------------------
در این کلاس به نحوه متحرک سازی یک چرخه پیاده روی کارتونی به شکل bitesize خواهیم پرداخت. این دوره روند زیر را پوشش می دهد:
مقدمه ای بر کلاس
ریگ را از کجا دانلود کنیم
بلاک کردن پوزها
اسپلینینگ
متحرک سازی بازوها و سر قسمت 1
متحرک سازی بازوها و سر قسمت 2
جلا دادن
نتیجه
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#انیمیشن_کارتونی
#Maya
مجموعه نقشه های Parallax فضاهای داخلی سازگار با تری دی مکس ،وی ری و کرونا
ArchMaterials Volume 4 - Parallax interiors
----------------------------
اولین مجموعه نقشه های پارالکس زبان سایه باز (OSL) ما از فضای داخلی اتاق است. نقشه های اختلاف منظر را می توان به یک صفحه اضافه کرد - اما در رندر شما یک فضای داخلی با احساس عمق واقعی دریافت می کنید. اتاق به خودی خود فاقد هندسه اضافی است، فضای داخلی فقط در یک سایه زن وجود دارد. شما می توانید به راحتی و به سرعت بسیاری از فضاهای داخلی را بدون هیچ هزینه ای برای ساختمان های خود اضافه کنید. این مجموعه برای ایجاد فضای داخلی در آسمان خراش ها و نمایشگاه های فروشگاهی ایده آل است.نقشه های داخلی فایل های بافت EXR هستند. چیزی که آنها را خاص می کند این است که می توانید آنها را به هواپیماهای 2 بعدی اختصاص دهید و در رندر فضای داخلی 3 بعدی را با حس عمقی مشاهده خواهید کرد که حتی در هنگام حرکت دوربین در اطراف صحنه حفظ می شود.این تکنیک برای ایجاد فضای داخلی آسمانخراشها در بازی Marvel's Spider Man استفاده شد، همچنین در تجسم معماری محبوب شد - زیرا به شما امکان میدهد ساختمانهایی با فضای داخلی به سرعت و آسان ایجاد کنید و رندر آن بسیار سریع است.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#فضاهای_داخلی
#Vray
#3DMax
#Corona_render
بسته مدل های سه بعدی بازی PBR
PBR Game 3D Models Bundle
----------------------------
بسته مدل های سه بعدی بازی PBR سپتامبر 2022 شامل موارد زیر است:
موتورخانه 1975
09-2022.txt
40M نمرود
یک سینت سایزر
A-10 Tankbuster
مرد بالغ با لباس پزشکی با پوشه 200
کلاه ماجراجویان
سیمان ایر جردن 4 رترو
جت وی فرودگاه
الکان ارالتان
کلاه ایمنی آلتین
آمفورا
و...
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#مدل_های_سه_بعدی_بازی
#PBR
بسته مواد پریمیر با بالاترین کیفیت
Premiere Bundle 02 (40K)
----------------------------
ما در حال تغییر روشی هستیم که هنرمندان جهانهای جدید خلق میکنند. Friendly Shade همیشه برای بهترین کیفیت تلاش می کند و این بار باندل 02 سطح را حتی بالاتر می برد! این بسته دوم شامل انواع جدیدی از مواد است: آسفالت، بتن، چوب، سنگفرش، آجر، دارایی های خیابان، درختان و موارد دیگر.
ما مطمئن شدهایم که مناطق بزرگ را با وضوح بالا ثبت میکنیم. میتوانید عکسهای کوچکنمایی شده را با کمترین تکرار و همچنین نماهای نزدیک با جزئیات شگفتانگیز ارائه دهید. این بافت ها می توانند هر نوع رندری را که فکرش را بکنید تحمل کنند.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#بسته_مواد_پریمیر
#Premiere_Bundle
مجموعه ای از مدل های گیاهی سه بعدی با کیفیت بالا
Plant Models Volume 83
----------------------------
مجموعه ای از مدل های گیاهی سه بعدی با کیفیت بالا. شامل 12 گونه، در مجموع 72 مدل تک.
گونه ها
آلترنانترا راینکی
کاردامین لیراتا
Eleocharis parvula
هیدروتریک هاتونی فلورا
لیمنوفیلا آکواتیکا
لودویجیا توبه می کند
Micranthemum umbrosum
Microsorum pteropus
Microsorum pteropus windelov
Proserpinaca Palustris
Rotala rotundifolia
وزیکولاریا
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#مدل_های_گیاهی_سه_بعدی
#Plant_Models_Volume_83
سلام به تمامی شما همراهان و دوستان سی جی تولز عزیز
الهی امسال برایتان همان سالی باشد که میخواهید...
همانهایی را ببینید که دوستشان دارید...
همان حرف هایی را بشنوید که دلتان میخواهد
و همه چیز همان طوری پیش برود که آرزویش را دارید...
خوشبختی برای هرکسی تعریف ویژه ای دارد
ومن خوشبختی به سبک خودتان را برای شما آرزومندم...
سالتون فوق العاده🌿❤️
آموزش تولید مجازی فیلمسازی که استفاده از هر دو جنبه فیزیکی و مجازی
Unreal Engine 4 Blueprint - Project Application of Melee Combat AI Creation Logic
----------------------------
این دوره شامل موارد زیر خواهد بود:
ساخت دوربین مجازی شما
راه اندازی دوربین خود در Unreal
اصول اولیه ترتیب سنج Unreal
مقدمه ای بر دوربین داخل Unreal
مقدمه ای بر چراغ های داخل Unreal
فیلمبرداری یک صحنه با دوربین مجازی خود با ضبط ضبط
رندر کردن صحنه شما
این دوره در سطح مبتدی متمرکز شده است، اما ممکن است نیاز به دانش اولیه در مسیریابی Unreal Engine داشته باشد.
روایت توسط سیج گودوین
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#فیلمسازی
#Unreal_Engine
دوره آموزشیRS 102 در ردشیفت
RST 102 LIVE ACTION and CG
----------------------------
آنچه خواهید آموخت :
1- ردیابی دوربین در Nuke
2. جهت گیری صحنه
3. صادرات به مایا
4. ترفندهای جهت گیری
5. تنظیم هندسه صحنه
6. مات سایه گیر
7. نور پس زمینه Domelight
8. Redshift Lens Redistort (ST Maps)
9. نقشههای شناسه بافت پخت (در مایا)
10. صادرات به مواد نقاش
11. Layer Setup در Substance Painter
12. ایجاد پوشه های ID Mas
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#ردشیفت
#RST_102
دانلود دارایی های یونیتی ولوم 1
Unity Asset Bundle 1
----------------------------
در این پست شما عزیزان میتوانید بسته دارای های یونیتی را دانلود کنید که شامل دارایی های زیر می باشد :
Adventure 3D Icon
Amplify Shader Editor
Built-In Mobile Lighting Box
Cartoon Kid Boy
Easy AR Make Awesome AR Apps Without Coding
Easy mobile input 10 Joystick images
Exporter for Unreal to Unity 2023
Fabgrid – Level Editor
Flexalon 3D Layouts
Flipbook VFX – URP
and.....
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#یونیتی
#Unity_Asset
آموزش ساخت مواد اصلی برای پوست در آنریل اینجین
Unreal Master Material For Skin
----------------------------
در این آموزش من تمام مراحل خود را برای ایجاد یک ماده پوسته اصلی در Unreal Engine 5 با استفاده از دارایی جدید VFACE از Texturing XYZ طی خواهم کرد. شامل بیش از 6.5 ساعت ایجاد و همچنین فایلهای پروژه است که میتوانید آنها را بررسی کرده و با داراییهای خود استفاده کنید.مهم
مطمئن شوید که تنظیمات بازی را با کلیک کردن بر روی دکمه روشن در پنجره نمایش خاموش کرده اید. این اطمینان حاصل می کند که از تنظیمات حجم پست فرآیند استفاده می کنید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#آنریل_اینجین
#Unreal_Master_Material
مدل های بدن سه بعدی مردانه آماده پویانمایی بازسازیشده
Male 04 Anim Ready Body
----------------------------
مجموعه داده ها شامل
ابزار Zbrush با 6 زیربخش
پایین ترین زیربخش 32076 چند ضلعی بالاترین بخش فرعی 32845824 چند ضلعی
نقشه های معمولی، مشخصات، زبری و رنگی برای تمام قسمت های بدن با فرمت های TGA و JPG ارائه شده است.
نقشه رنگی 16384 x 16384 پیکسل TGA برای بدنه
نقشه های UV بدون بسته بندی
چشم ها، دهان، ابروها و مژه ها همراه با بافت
FBX Subdivision 1 برای همه ابزارهای فرعی صادر می کند
مدل بدنه FBX Decimated Subdivision 6
تمام تصاویر نشان داده شده در اینجا با استفاده از صحنه کیسه ابزار Marmoset 3 ارائه شده است.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#مدل_های_بدن_سه_بعدی_مردانه
#3D_Model
آموزش مقدمه ای بر فیلمسازی مجازی در موتور آنریل اینجین
Intro to Virtual Filmmaking in Unreal Engine
----------------------------
این دوره شامل موارد زیر خواهد بود:
ساخت دوربین مجازی شما
راه اندازی دوربین خود در Unreal
اصول اولیه ترتیب سنج Unreal
مقدمه ای بر دوربین داخل Unreal
مقدمه ای بر چراغ های داخل Unreal
فیلمبرداری یک صحنه با دوربین مجازی خود با ضبط ضبط
رندر کردن صحنه شما
این دوره در سطح مبتدی متمرکز شده است، اما ممکن است نیاز به دانش اولیه در مسیریابی Unreal Engine داشته باشد.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#فیلمسازی_مجازی
#موتور_آنریل_اینجین
#Unreal_Engine
آموزش رندر ماشین برای مبتدیان در بلندر
Car Rendering for Beginners
----------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت
اصول استفاده از Automotive Rendering در Blender 3D را با رویکرد پروژه ای بیاموزید
اصول واردات مدل ها در Blender 3D با رویکرد پروژه محور را بیاموزید
اصول نورپردازی در Blender 3D را با رویکرد پروژه ای بیاموزید
اصول رندرینگ در Blender 3D را با رویکرد پروژه ای بیاموزید
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender
#Car_Rendering
هنر مفهومی سینمایی در بلندر – دوره کامل
Cinematic Concept Art in Blender – Full Course
----------------------------
در این دوره رویکرد خود را برای هنر مفهومی سینمایی از ابتدا تا انتها به شما آموزش خواهم داد. هدف آن هنرمندان مفهومی در تمام سطوح است، اگرچه تکنیک های بلندر نشان داده شده به تجربه قبلی در ناوبری و مدل سازی اولیه نیاز دارد. من از Blender و Photoshop و همچنین برخی از پلاگین ها و دارایی های پولی Quixel Megascans استفاده می کنم.این دوره عبارتند از:قسمت اول : 2 ساعت ویدیوی روایت شده که شامل تکنیک هایی برای مسدود کردن صحنه، یافتن یک ترکیب، نورپردازی سینمایی، ایجاد دارایی از ابتدا یا استفاده از تکنیک های سریع، نهایی کردن یک تصویر، نقاشی بیش از حد در فتوشاپ و موارد دیگر است.
قسمت دوم : 1 ساعت و 50 دقیقه تایم لپس ویدیویی روایت شده از صحنه حیاط، که کل خط لوله مفهومی من را پوشش می دهد و در مورد فرآیند خلاقانه پشت آن صحبت می کند.
2 فایل فتوشاپ - PSD های کامل برای هر دو مفهوم ایجاد شده برای این دوره.
فهرست منابع : فهرستی از تمام پلاگین ها و نرم افزارهایی که برای هنر مفهومی استفاده می کنم.
امیدوارم بتوانید تکنیک ها و فرآیندهای جدید هیجان انگیزی را یاد بگیرید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender
#Cinematic_Concept_Art
مقدمه ای بر طراحی تری دی لایوری - عکس برگردان برای اتومبیل های دیجیتال
Intro to 3D Livery Design: Decals for Digital Cars
----------------------------
طراحی و رندر رنگ برای ماشین های مسابقه ای سفارشی در بلندر را بیاموزید و با عکس برگردان های چشم نواز در Illustrator به آن ها جان بدهید.
طراحی لیوان و برگردان برای ماشینها، که شامل ساختن جنبه بصری یک ماشین مسابقهای است، روشی خلاقانه برای بیرون کشیدن کودک درونتان و در عین حال توسعه مهارتهای خود به عنوان یک هنرمند سه بعدی است. Davide Virdis به عنوان یک علاقهمند به خودروهای کلاسیک و یک طراح رسانه خودرو، روی برنامه سفارشیسازی Fuoriserie مازراتی کار کرده و در طراحی مدل F1 مک لارن در ابوظبی همکاری کرده است.
پروژه این دوره چیست؟
با استفاده از Adobe Illustrator دو یا چند رندر صیقلی از طرح لیوری خود ایجاد کنید.
این دوره آنلاین برای چه کسانی است؟
این دوره برای علاقه مندان به اتومبیل که می خواهند مهارت های تصویرسازی سه بعدی خود را توسعه دهند ایده آل است.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#عکس_برگردان_برای_اتومبیل_های_دیجیتال
#Adobe_Illustrator
آموزش شروع کار با بلوپرینت در آنریل اینجین 5
Unreal Engine 5 - Getting Started with Blueprints
----------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت
نحوه پیمایش در رابط کاربری Unreal Engine 5 Blueprint editor
متغیرها چیست و چگونه در کدنویسی استفاده می شوند
نحوه و زمان استفاده از توابع، رویدادها و ماکروها
راه های مختلف ارتباط طرح ها
نحوه پیمایش در رابط کاربری طراح ویجت
ویجتهایی را برای HUD بازیکنان ایجاد و تنظیم کنید
نحوه ایجاد چند سیستم گیم پلی رایج
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#بلوپرینت
#Blueprints
#Unreal_Engine_5
آموزش بافت مبتنی بر گره برای شخصیت ها در ماری
Mari - Node Based Texturing for Characters
----------------------------
این آموزش عمیق به گردش کار بافتسازی مبتنی بر گره من در ماری میپردازد. این روند در چند سال گذشته تکرار شده است و در یک محیط تولید فیلم بلند آزمایش شده است.ما با یک نسخه ی نمایشی از قالب سفارشی من که به طور خاص برای تجسم بافت های شما با بالاترین کیفیت در Mari طراحی شده است، شروع می کنیم. از آنجا به پوست بافت می دهیم، آرایش می کنیم و لباس را بافت می دهیم. ما این نقشه ها را برای برخی از سایه بان ها در مایا اعمال خواهیم کرد، جایی که من اهمیت ساده نگه داشتن سایه بان ها را بدون پیچیده کردن آنها توضیح می دهم. من همچنین یک فصل جایزه ارائه خواهم کرد که در آن تکنیک مجسمه سازی خود را در ماری نشان می دهم و مزایای استفاده از این تکنیک را توضیح می دهم.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#ماری
#Mari
آموزش آماده سازی درخت در مایا و آنریل اینجین
Ready Tree Creation from Maya to Unreal
----------------------------
ما از ارائه آموزشی توسط Simon Barle، یک کهنهکار صنعت بازی با تجربه عناوینی مانند Star Wars Battlefront و Battlefield V بسیار هیجانزده هستیم. در این آموزش کاملاً روایتشده، اطلاعاتی در مورد گردش کار AAA او برای ایجاد درختها دریافت خواهید کرد.Simon با به اشتراک گذاشتن بینش هایی در مورد چگونگی استفاده از فتوگرامتری به عنوان ابزاری برای درک اشکال و سطوح، فرآیند را تجزیه می کند. او تکنیک های مدل سازی پلی بالا خود را برای تنه درخت، توت ها، برگ ها و شاخه ها نشان می دهد. او مجسمه سازی در Zbrush، ایجاد و راه اندازی UV، ایجاد بافت پوست، بافت درخت، آماده سازی مدل برای استفاده از موتور بازی، و ایجاد سایه زن در Unreal را پوشش می دهد.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#آنریل_اینجین
#مایا
#Maya
#Unreal