eitaa logo
CGTools.ir
58 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
3 ویدیو
0 فایل
بزرگترین منبع آموزش های سه بعدی👇👇 🌐 www.CGTools.ir خدمات سایت: ❇️آموزش انیمیشن ❇️آموزش نرم افزارهای سه بعدی ❇️مدل های سه بعدی درختان، بتن و متریال لینک گروه : https://eitaa.com/joinchat/998769086C11dbe5984b ارتباط با مدیر : 🆔@Admin_CGTools
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش طراحی نور و سایه زنی The Shading Course – Fundamentals of Realism - Light - Shadow --------------------------- آنچه خواهید آموخت : نحوه کنترل مقدار تونال : بیاموزید که چگونه مقادیر تونال را سازماندهی کنید، چگونه مقادیر را با دقت بیشتری ببینید، و چگونه با محدوده محدود آهنگ رسانه خود مقابله کنید. چگونه سایه واقعی ایجاد کنیم : بیاموزید که چگونه نور با فرم تعامل می کند تا سایه روشن و تمیز ایجاد کند. مهارت های فنی لازم برای تولید آثار هنری حرفه ای را توسعه دهید. نحوه نمایش فرم : یاد بگیرید که چگونه مانند یک مجسمه ساز فکر کنید و از 7 روش برای به حداکثر رساندن حس حجم سه بعدی در نقاشی های خود استفاده کنید. نور صحنه را درک کنید : یاد بگیرید که چگونه از پروب های نور برای تجزیه و تحلیل نور در یک صحنه استفاده کنید و سایه های باورپذیر ایجاد کنید، حتی زمانی که از روی تخیل سایه می زنید. نحوه ابداع سایه زدن : یاد بگیرید که چگونه از تخیل سایه واقعی ایجاد کنید. نحوه استفاده از ماکت : بیاموزید که چگونه ارجاعات سایه زنی دیجیتال و فیزیکی ایجاد کنید تا آثار هنری تخیلی خود را به آن بیاورید 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش طرای شخصیت هیولا از پایه Character Design Monster Lab --------------------------- آنچه خواهید آموخت: مفاهیم طراحی برای ایجاد تنوع شخصیت : یاد بگیرید که چگونه یک گروه از شخصیت های متنوع و مکمل طراحی کنید. تولید ایده : بیاموزید که چگونه حرفه ای ها از یادداشت ها و لیست ها برای کمک به ایجاد طرح های منحصر به فرد شخصیت استفاده می کنند. نقشه های ریز :بیاموزید که چرا هنرمندان نقاشی‌های کوچک انجام می‌دهند و چگونه می‌توانید از آنها برای تجسم مفهوم شخصیت استفاده کنید. اصلاح طرح های مداد :یاد بگیرید که چگونه نقاشی های مداد خود را برای ارائه تمیز کنید. حکاکی شکل :فرآیند ساخت سیلوئت ها از نقاشی های خود و سپس حک کردن آنها به یک قطعه رنگی پیچیده تر را بیاموزید. رنگ، بافت و ارائه نهایی : بیاموزید که چگونه گروه های شخصیت ها را در یک ترکیب بندی متعادل کنید و نقشی که رنگ و بافت در تقویت ارائه ایده های شما ایفا می کند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش ایجاد کاراکترهای ساده برای مبتدیان در بلندر Creating Simple Characters for Beginners in Blender --------------------------- چیزی که یاد خواهید گرفت : مدل سازی شخصیت مدل سازی لباس پایه نقاشی دیجیتال در بلندر استفاده از ابزار اصلی مجسمه سازی در بلندر 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
👆👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👇👇👇👇👇
آموزش مدلسازی سه بعدی در Plasticity Plasticity Modeling Guide --------------------------- چیزی که یاد خواهید گرفت : به سرعت Plasticity را یاد بگیرید و شروع به ساخت مدل های سطوح سخت کنید. آموزش مدلسازی ماشین صنعتی در پلاستیک. جزئیات چشمگیر زیادی را اضافه کنید و یاد بگیرید که چگونه کیتباش را در طرح های خود ادغام کنید. یاد بگیرید که چگونه چیزهای دیگری را در Plasticity مانند هارد دیسک و SMG مدل کنید. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش ریگ کردن کاراکتر در بلندر Blender Character Rigging For Beginners HD --------------------------- چیزی که یاد خواهید گرفت: شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک شخصیت انسانی سه بعدی را در Blender برای انیمیشن ها و بازی های ویدیویی ریگ کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از نرم افزار Blender استفاده کنید و با ویژگی های ریگینگ آن مهارت پیدا کنید. شما خواهید فهمید که چگونه استخوان های موجود در بلندر برای ریگ کردن با جزئیات کار می کنند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از فضای جهانی، محلی، ژست و محلی با فضای والدین کار کنید. سیستم های مختصات بلندر را خواهید فهمید. شما نحوه استفاده از تمام ابزار وزن بلندر را خواهید فهمید. شما زاویه محور، زاویه اویلر و چرخش کواترنیون را درک خواهید کرد. Plasticity مانند هارد دیسک و SMG مدل کنید. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش طراحی حرفه ای کاراکتر برای فیلم Professional Character Design for Film --------------------------- طراحی شخصیت ها و موجودات برای فیلم و تلویزیون می تواند شامل فرآیندهای زیادی باشد. احسان بیگلو که برای دو سال متوالی توسط انجمن هنر مفهومی نامزد «بهترین طراح موجودات» شده است، جریان کاری آزمایش شده خود را هنگام طراحی موجودات شگفت‌انگیز برای صنعت سرگرمی ارائه می‌کند. این کارگاه با توسعه IP خود، جزئیات ساخت دیو، یک شخصیت شیطانی با قدرت و قدرت ماوراء طبیعی را ارائه می‌کند که شکلی تقریباً انسانی به خود می‌گیرد و در عین حال قدرت‌های تاریک و ماوراء طبیعی را هدایت می‌کند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
مجموعه گیاهان خانه و باغ در آمریکای شمالی Bundle 27 - North American Home & Garden Plants --------------------------- لیست گونه ها: ماگنولیا ویرجینیا "نوردرن بل" کلترا آلنیفولیا «شانزده شمع» کورنوس فلوریدا سیرینگا ولگاریس Zelkova Serrata "گلدان سبز" Berberis Thunbergii F atropurpurea "Gentry" Cotinus Coggygria "Royal Purple" Cotoneaster Dammeri "Coral Beauty" و.... 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مجموعه گیاهان آلاسکا Bundle 31 - Alaskan Plants --------------------------- این مجموعه شامل 15 درخت و درختچه سه بعدی برای مناظر، باغ ها و اهداف کلی محوطه سازی به طور خاص در آلاسکا با 84 مدل گیاهی سه بعدی با کیفیت واقعی عکس منحصر به فرد است که با اشکال مختلفی ارائه می شود که می تواند برای بسیاری از صحنه های شما استفاده شود. فرمت‌های 3DS MAX، BLENDER، CINEMA 4D و SKETCHUP حداقل تلاش را برای وارد کردن و رندر روی صحنه‌ها یا پروژه‌های خود به شما می‌دهند، با فرمت GrowFX، حداکثر انعطاف‌پذیری را برای ویرایش گیاهان به هر میزان که دوست دارید به دست می‌آورید. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
ساخت لوازم بازی AAA برای مبتدیان - رادیو و هدفون AAA Game Props Making For Beginners - Radio - Headphone --------------------------- در پایان این کلاس، شما قادر خواهید بود: می‌توانید برای بازی‌هایی با جریان کاری غیر مخرب، لوازم AAA ایجاد کنید و با تکنیک‌هایی آشنا شوید تا در ساخت غرفه کارآمدتر باشید. گردش کار غیر مخرب کار با Booleans برای ایجاد بسیاری از اشکال. مجسمه سازی پلی بالا در Zbrush. نحوه بهینه سازی برای برنامه های بازی نحوه افزایش کیفیت بافت در Substance 3D Painter. چگونه یک خط لوله توسعه دهیم که هر بار کار کند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
👆👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👇👇👇👇👇