eitaa logo
- رویای سبز .
648 دنبال‌کننده
677 عکس
65 ویدیو
2 فایل
- میگن آسمون تمومی نداره ‌؛ پس اندازهٔ آسمون بی‌انتها دوسِت دارم ‌. * برای او که خانه کرده بر کنج ِقلبم . _ زاده ی سه ِابان ِهزار و چهارصد و چهار . کپی ؟ راضی نیستم ..*
مشاهده در ایتا
دانلود
" همیشه یادت بودم ؛ حتی وقتی زمستون بود و خواهرم داشت شال گردن میبافت ، من یاد ِتو بودم و ازش خواستم که یکی برات ببافه ؛ یه شال گردن ِمخصوص ! ولی با خودم فکر کردم که خودم باید با عشق‌ی که بهت دارم اونو ببافم ، نگران ِزمستون نباش ؛ مطمئنم شال گردن و من و تو ترکیب ِخیلی قشنگی میشه . عزیز کرده ی قلبم . "
صدات زیباترین موسیقی ِ جهان ِ عزیزکم .
" بی رحم تر از تو ، کسی وجود نداشت ؛ حتی میتونم بگم هم مهربون ترین بودی و هم بی رحم ترین . تو کسی بودی که حتی وقتی خودت نمیدونستی منو خوشحال یا ناراحت می کردی . تو نمونه ی بارز ِ یه معشوقه بودی ؛ شایدم چون من خیلی دوستت داشتم و دارم اینطور فکر میکنم ، ولی نه .. تو درست شبیه ِ ادمی بودی که همیشه توی رویاهام میخواستمش . کاش کلمه ی دیگه ای بود و من با اون میتونستم بهت ابراز علاقه کنم ، ولی این بار میخوام جسارت کنم و بگم که عاشقتم . "
صدای تو عالیست می‌گویی‌ برای‌مان چای بیاورند ؟
" قشنگ ترین عکس ِتاریخ ، عکسی ِکه از تو گرفته بشه ؛ پوست روشن‌ت ، مژه ها و ابرو هات ، لبخندت ، چشمات .. امان از اون چشمات ؛ اونا برای واقعی ادم‌ها رو عاشق می کردن . البته که چشمات فقط بخش ِخیلی کوچیکی از زیبایی‌ت بود ! احتمالا هم برای همینه که همه دوستت دارن ؛ زیبایی‌ت ؟ بزرگترین حسرتم‌م اینه که کاش زیبا نبودی ، که اگه اینطور بود فقط من بودم که دوستت داشتم . و فقط کاش وقتی ازم میپرسیدن " قشنگ ترین افریده چیه ؟ " جرئت ِگفتن ِ" چشماش " رو داشتم . "
زنده باد اندوه ، که همه رفتند و او کماکان ماند .
" یک نفر مدام سیگار میکشد ، زنی هنگام آشپزی ترانه‌ ای غمگین را زمزمه میکند ، دختری به بهانه‌ ی فیلم اشک میریزد ، پسری نیمه شب در خیابان پرسه میزند ، همه دلتنگیم ؛ اما تو ، گویی در شهر تو ، نه معشوقی وجود دارد و نه بارانی ! شاید هم قلب ادمیان انجا از سنگ است ؛ نمیدانم .. "
خنده‌ ات از رنج ِجهان می‌کاهد .